[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

leuke cakes voor in de vooravond voor de prijs zeker goed te doen en voor mensen met een klein budget zeker een aanrader k hal hier dit jaar ook een paketje van voor de vooravond en overdag :):D

Deze zitten standaard in de collectie vanwege de prima prijs/kwalieit verhouding en het zijn ideale potjes om door te lonten en zo van kleine potjes toch en klein spektakel te maken.

Heb ze meer dan 3jaar gehad wat een geweldige potten voor dat geld zeg ik zit te denken of ik ze dit jaar weer koop en voor de vooravond gebruik:D

ook bij goedkopervuurwerk.nl is deze 34,60 (met 30% dus nog goedkoper!!)
ik haal dit jaar weer 2 setjes lekker om door te lonten :D

zeker helemaal meeeens echt waar voor je geld. Ik hoor niets anders dan positief over die pakketje. Zelf was ik ook helemaal te vreden.

nou ik was er wat minder lovend over dan iedereen hierzo. Ik vond de burst nogal flop en het waren kleine boeketjes.

Okee voor die prijs heb je leuke potjes, maar je kan voor die prijs ( vind ik ) beter voor wat rest artikelen of andere potten kijken wat meer waar voor je geld is ( bij een adviesprijs van 34,50)

Vorig jaar waren ze 25 euro en ditjaar 22,50, voor dat bedrag zijn het idd nog leuke potjes.

Deze zijn vannacht weer de lucht in gegaan en het blijven toppers, mooie effecten voor dat caliber! :)

Top pakketje dit! Had dit assortimentje 4x voor de vooravond :D. Deden het verrassend goed met 2-4 tegelijk! Lekker knallen, mooie effecten en dat voor een zéér fijne prijs. Tja al jaren toppertjes, ook dit jaar weer. Komende jaarwisseling komen ze er gewoon weer bij.

Ook dit pakketje had ik er bij zitten dit jaar voor in de vooravond.
Heel erg leuke kleine potjes met goede uitwerkingen en een leuke burst.
Absolute aanrader.

Had dit pakketje voor het eerst, maar zal wel pech gehad hebben. 2 van de 5 cakes ontploften na een aantal schoten te hebben gelost..iemand daar ook ervaring mee?

Nee, nog nooit als zodanig meegemaakt, wel vielen er bij mij 3 van de 20 cakes om tijdens de laatste schoten. Ze zijn vrij klein en compact, wellicht iets te krachtig voor hun relatief kleine raakvlak met de grond. Maar ach, het mag de pret niet drukken, het zijn toppers :D!

Voor het eerste de Heavy 5 genomen dit jaar.
Hele leuke potjes. Ik vond ze verrassend klein, maar de effecten zijn niet slecht!

Alleen bij de eerste pot gingen de eerste 3 schoten via de zijkant eruit. Dit had ik nog nooit mee gemaakt. Eerst dacht ik nog, heb ik het potje niet recht opgezet? Maar na 3 schoten gingen de andere 13 keurig omhoog. Aan het einde van de avond even naar het potje gekeken en er zat inderdaad een gat aan de zijkant waar waarschijnlijk de kogels zijn uitgegaan.

Voor de rest, TOPPERS voor minder dan 7 euro per stuk!

Dit pakket de afgelopen jaarwisseling gehad. Gebruikt om 00:00 uur (tja klein budget, helaas he? :sad:). Was er in ieder geval zeer tevreden mee! De prijs/kwaliteitsverhouding liegt er niet om! De effecten zijn top, en de burstknallen ook.

Je kan beter €35,- uitgeven aan dit pakket, dan een assortimentspakket met meer vuurwerk voor dezelfde prijs met, hoe kan het dan ook anders; p*epuitwerkingen.

Mij persoonlijk, viel Apocalyse het meest op, maar die had zichzelf binnen no time dan ook "leeggevuurd".

Komende jaarwisseling hopelijk weer!

Nee, nog nooit als zodanig meegemaakt, wel vielen er bij mij 3 van de 20 cakes om tijdens de laatste schoten. Ze zijn vrij klein en compact, wellicht iets te krachtig voor hun relatief kleine raakvlak met de grond. Maar ach, het mag de pret niet drukken, het zijn toppers :D!

klopt daar had ik ook last van met 2 van de 5 cakes.

Back
Bovenaan