[Dynasty] Heavy 4 [Ass.]

Bij vuurwerkboet.nl verkopen ze deze potje los. Ik wist niet dat kon:p
- Space Power 6,50 euro
- Glittering Stars 7,00 euro
- Hit Squad 7,50 euro
- Super Shooter 8,00 euro

Laatst bewerkt:
Ik vind het maar raar dat ze ook nog eens verschillen in prijs, maargoed de winkeliers mogen dit zelf bepalen natuurlijk.

Ik had dit pakketje voor €19.95 en dat was super !!
Prima prijs voor 4 super leuke potten. Deze gaat er volgend jaar zeker weer bij komen ...

Ik had er twee pakken van de heavy 4, voor € 26 zijn het uitstekende potjes.

Twee potjes heb ik los aangestoken en de overige zes heb ik doorgelont:
(2x Super shooter, 2x Hit Squad, 2x Power Space) Foto:
bovcbd4.jpg

Zal binnenkort een filmpje hiervan plaatsen.

Laatst bewerkt:
Deze potjes zijn gewoon perfect voor het geld, best grote effecten uit zo'n klein potje en voor 6 euro een koopje:)
Komen er zeker weer;)

Ik had twee pakken van de heavy 4

Twee potjes heb ik los aangestoken en de overige zes heb ik doorgelont:
(2x Super shooter, 2x Hit Squad, 2x Power Space) Zie filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hele leuke budget potjes zijn dit. Volgend jaar zeker weer deze erbij voor in de vooravond. Voor het geld zeker neit laten liggen, maar voor 0.00 is het niet veel, tenzij je ze doorlont natuurlijk!

Dit waren zeker super potjes! Volgend jaar 2 of 3 pakketjes nemen. Mijn wensenlijst 2011/2012 begint aardig te groeien!

Had dit pakket dit jaar meegenomen voor mijn broer. Hij stak deze potten aan en er gingen er twee van de vier goed.
Bij twee potten ging de helft van de schoten er via de zijkant uit. Niet echt veilig dus in de straat.
Nu kan het natuurlijk altijd zo zijn dat er productiefouten in zitten, maar dat er dan gelijk twee niet kloppen lijkt me beetje raar.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad? Want ik was altijd zeer tevreden met deze cakes en we hebben ze ook veel verkocht, maar dit moet niet te vaak gebeuren.
greetzzz

Had zelf de Heavy 3 en daar geen problemen mee gehad. Weer prima potjes voor die prijs ...

Back
Bovenaan