[Dynasty] Full Metal Assault

@ Pyromaniac, mede door jouw filmpje heb ik deze ook maar eens 2 keer besteld, ben erg benieuwd. Het wordt geen 12 uur pot, maar hij wordt zeker verwerkt in de show van 22:00. Nogmaals bedankt voor je filmpje!

Ik weet niet wat ik van deze cake moet vinden. in de product filmpjes vind ik hem heel matig overkomen. maar als ik dan het filmpje van Pyromaniac zie dan denk ik alleen nog maar: hebben, hebben, hebben:). Ik hoop dus dat deze de komende weken nog geschoten gaat worden op de demo's om meer bevestiging te krijgen. ik kan hem trouwens gratis krijgen bij mijn dealer alleen even kijken op welk bedrag ik uitkom want het word of deze of de temple of stone en die vind ik ook geweldig om te zien.

---:D500ste bericht:D--- Feestjiuhhhhhh!

ik kan hem trouwens gratis krijgen bij mijn dealer alleen even kijken op welk bedrag ik uitkom want het word of deze of de temple of stone en die vind ik ook geweldig om te zien.

Bij Mantel zeker? Ik ga dit jaar voor de Temple of Stone. Geweldige cake om gratis te krijgen! Voor het geld dat deze cake(full metal assault) moet kosten kan ik me betere cakes bedenken. Deze zal dus aan mij voorbij gaan!

Ik heb ze uiteindelijk allebei gratis gekregen, maar wat was deze onverwachts mooi zeg! Ik had er niet veel van verwacht, maar het was een heerlijk bakkie. Erg mooie gouden staarten en goede fluiters. De boeketten kwamen ook erg mooi over doordat het salvo's waren. Als je hem gratis kan krijgen zeker doen, maar als je de volle mep hiervoor moet betalen kan ik ook (nog) betere cakes bedenken.

Elburgersc,

Ook ik was aangenaam verrast door deze cake mooie glitterstaarten en effecten en ik vond hem op film juist minder alleen adviesprijs vind ik te hoog maar met mooie korting bij goedkopervuurwerk absoluut de moeite waard!!

Toch wel een hele leuke cake! Gaat op het overweeg lijstje. Met een leuke korting pik ik hem misschien mee voor dit jaar. Dank je voor de mooie film RaideR! :)

Toch wel een hele leuke cake! Gaat op het overweeg lijstje. Met een leuke korting pik ik hem misschien mee voor dit jaar. Dank je voor de mooie film RaideR! :)

Ik vind het zeker wel een leuke cake met afwisselende effecten, echter vind ik de adviesprijs van 39,95 behoorlijk hoog voor wat je krijgt, voor dat geld zijn er toch zeker betere producten te krijgen.

Dat ben ik zeker met je eens, een euro per schot is te veel van het goede. Daarom heb ik hem ook elke keer laten staan. Bij Vuurwerk Huizen hebben ze hem nu met bijna 50% korting staan. Voor die prijs wil ik hem dan toch wel graag een keertje proberen. :)

Leuk voor de diversiteit in de collectie tijdens de jaarwisseling.

Ik vind het zeker wel een leuke cake met afwisselende effecten, echter vind ik de adviesprijs van 39,95 behoorlijk hoog voor wat je krijgt, voor dat geld zijn er toch zeker betere producten te krijgen.

Back
Bovenaan