[Dynasty] Fuego

weet toevallig iemand de afmeting van de voet van deze fuego,wil deze in w-shape 7 naast elkaar
in 4 rijen zetten maar zit een beetje met de afmeting te worstelen ( plaat is gebogen met een totaal van 30 cm ).
ben bang dat er niet 7 naastelkaar passen ( wil de voet er niet onderuit halen ).

Gilles,

Doe jezelf en je omstanders een plezier en zet ze niet op het voetje naast elkaar geplakt op een gebogen plaat? Je vraagt hiermee om rondvliegende Fuego's. Maak desnoods een stevig bord, stabiel en waarbij je ze in fan met ti-wraps vastzet. Het lijken "liefjes" maar dat zijn ze met 28 op een plaatje zeker niet!

Grtz,

Bob1

ze komen niet geplakt op een bord, ik heb een ijzeren plaat gebogen met daar allemaal 4kante gaten in
waardoor ik de ty-raps kan vaszetten en dat is stabiel genoeg.
hierachter komen 3x gravity van rubro,3 xZ76 crackling chrysanthium, 4x ZETA gevolgd door 8x Mjolner.
het gaat mij om de breedte van de voet,als ik ook nog eens houten schotten moet gaan maken om 4 rijen fuegos te gaan vastzetten wordt die plaat me veel te zwaar,dat is die nu al.
Vandaar mijn vraag voor de afmeting van het voetje.

ze komen niet geplakt op een bord, ik heb een ijzeren plaat gebogen met daar allemaal 4kante gaten in
waardoor ik de ty-raps kan vaszetten en dat is stabiel genoeg.
hierachter komen 3x gravity van rubro,3 xZ76 crackling chrysanthium, 4x ZETA gevolgd door 8x Mjolner.
het gaat mij om de breedte van de voet,als ik ook nog eens houten schotten moet gaan maken om 4 rijen fuegos te gaan vastzetten wordt die plaat me veel te zwaar,dat is die nu al.
Vandaar mijn vraag voor de afmeting van het voetje.

Dat ga je toch wel filmen? :D Klinkt als een leuk project!

Ik heb zelf ook 2 stuks dit jaar voor in mijn showtje, worden direct na de Blazing Devils geschoten.

wat je ook kunt doen is een stuk pvc buis halen van de juiste afmeting en deze in de juist aantal graden afzagen. Vervolgens lijm je deze opeen houten plaat(desnoods met een gaten zaag er ene eindje in laten verzinken) en dan fuego erin, Dit kun je met heel veel tegelijk doen. Vervolgens pak je twee piketpaaltjes en sla je deze de grond in en je taped de plaatjes hieraan vast. Kan geen kant op en alles zal blijven staan. Fuego's ook ff met ducktape vastzetten aan de buisjes.
greetzz

Word vanaf dit jaar helaas niet meer verkocht, ik hoop dat er nog een restantvoorraad is die word verkocht dit jaar.
Wat is evt. het beste alternatief hiervoor?

een the moment uit elkaar halen( wat overigens natuurlijk nooit mag en levensgevaarlijk is, dat moet gezegd worden.)
Combineren met Mine red Dahlia van showtime en je hebt iets wat er min of meer op lijkt. MAar nooit helemaal natuurlijk.

een the moment uit elkaar halen( wat overigens natuurlijk nooit mag en levensgevaarlijk is, dat moet gezegd worden.)
Combineren met Mine red Dahlia van showtime en je hebt iets wat er min of meer op lijkt. MAar nooit helemaal natuurlijk.

Haha :)
Is er geen product dat hier op lijkt verder?

van dutch fireworks in Tiel hadden ze geloof ik ook allemaal singleshots, moet het even nakijken voor je of ze die nog steeds voeren. Ik kwam ze laatst wel tegen tijdens het opbouwen van een show.
greetzz

van dutch fireworks in Tiel hadden ze geloof ik ook allemaal singleshots, moet het even nakijken voor je of ze die nog steeds voeren. Ik kwam ze laatst wel tegen tijdens het opbouwen van een show.
greetzz

Hallo Tjopper en andere liefhebbers van sier-singleshots,

Jazeker voeren we die nog steeds. 14 verschillende!

Een singleshot met blinkmine (white blink) en red tail is de Rapid. Deze is nog steeds verkrijgbaar. Qua tail komt de Arrow het dichtst bij de Fuego. Allemaal uit dezelfde fabriek!
Er zijn ook nog 4 andere soorten mines met tail, allen 38 mm. 5 soorten mines van 38 mm en 3 soorten met tails 30 mm.

- Shoot (Red mine white tigertail)3:19
- Arrow (Purple mine green tail)4:14
- Smash (Green mine red tail)0:47
- Fast (Green mine yellow tail)0:24
- Rapid (Silver blink mine red tail)7:04
- Alert (green tail)0:38
- Pyro (red tail)0:41
- Caramba (green en red blink tail)5:15 (slecht te zien door de rook)
- Huge (Green mine)0:46
- Force (Red mine)0:42
- Skyfall (Purple mine)1:19
- Intens (Blue mine)0:40
- Storm (Brocade crown mine)-
- Hyper (red mine with whistle)2:42

https://www.youtube.com/watch?v=K64gygmrwag
In deze film van j.l. woensdag komen ze bijna allemaal voorbij!

Binnenkort doen we er een actie mee.

Bob 1.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan