rapalje074
VWC lid
Weet iemand of en waar deze nog verkrijgbaar zijn ? Het liefst ergens in Twente ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ze komen niet geplakt op een bord, ik heb een ijzeren plaat gebogen met daar allemaal 4kante gaten in
waardoor ik de ty-raps kan vaszetten en dat is stabiel genoeg.
hierachter komen 3x gravity van rubro,3 xZ76 crackling chrysanthium, 4x ZETA gevolgd door 8x Mjolner.
het gaat mij om de breedte van de voet,als ik ook nog eens houten schotten moet gaan maken om 4 rijen fuegos te gaan vastzetten wordt die plaat me veel te zwaar,dat is die nu al.
Vandaar mijn vraag voor de afmeting van het voetje.
Viel mij een beetje tegen die red blinker mine bleek bij mij niet zo breed te zijn helaas!
Product datum:2012
Balen dan, misschien weer een product wat achteruit gegaan is?
Gelukkig had ik nog de eerste versie gebruikt in me pijlenrek...
een the moment uit elkaar halen( wat overigens natuurlijk nooit mag en levensgevaarlijk is, dat moet gezegd worden.)
Combineren met Mine red Dahlia van showtime en je hebt iets wat er min of meer op lijkt. MAar nooit helemaal natuurlijk.
van dutch fireworks in Tiel hadden ze geloof ik ook allemaal singleshots, moet het even nakijken voor je of ze die nog steeds voeren. Ik kwam ze laatst wel tegen tijdens het opbouwen van een show.
greetzz