[Dynasty] Fire Vulcano

Lekkere krakelmijn d'r ook onder! Wat doet dat ene fluitje d'r trouwens tussen?

tja eh... wat doet die rode gekleurde comet tussen de super 500 en wat doet dat ene crackling in die crackling pot? fluitje is een extra toevoeging aan het effect, maakt hem toch weer uniek he? :D

Ah, dat hoopte ik al maar ik dacht ff dat het slechts bij één van de potjes 't geval was. Dank voor die opheldering, maakt 'm extra leuk inderdaad!

Leuk product maar vind hem toch te duur,
Ik lag vannacht te denken over de Fire Vulcano (moeje nie doen, je moe slapen 's nachts) en bedacht me hoeveel een shot uit een Silver Salute kost. De mijn is hier wat vetter, er zit een fluitje bij, klein fonteintje d'r voor. Dit los bij elkaar opgeteld komt niet tot een tientje natuurlijk... Je betaalt voor het geheel, de uniciteit, het verrassingseffect.

Ik kan dan niet helpen te vergelijken met Vette Marja, waardoor Wolff zich toch duidelijk heeft laten inspireren. Het effect van Vette Marja was veel unieker, hadden we niet eerder in deze kwaliteit gezien; in pot noch in single shot. Dat maakte het effect al waardevoller, de verrassing is en was letterlijk en figuurlijk groter. Het idee was nieuw, het effect was ook nieuw (in die groteske vorm).

In het geval van Fire Vulcano is het idee niet nieuw, en het effect ook nauwelijks; alleen de combi van fluit-cracklingmijn-knal tesamen is redelijk origineel, maar op zich niks nieuws en opzienbarends, gewoon 'leuk'. Dus is dit het geld waard...? Ik twijfel erover of ik het er aan ga besteden. Ik denk dat het Vette origineel nog altijd meer de wauw-factor heeft, en dus meer (hetzelfde) geld waard is.

De gedachtengangen in slapeloze nachten... :D

Ik vond het een aardige fontein gisteravond met een leuk verassingseffect, maar niet zo goed als een Vette Marja b.v. (mag er zelfs niet aan ruiken)
Een whitle to salute kan dus wel (laatste tube in de fontein)

Waarom kan men niet de opdracht geven om deze tubes los te verkopen en deze dan rebel te noemen?
Een 36 shots versie mag ook natuurlijk...

Een whitle to salute kan dus wel (laatste tube in de fontein)

Waarom kan men niet de opdracht geven om deze tubes los te verkopen en deze dan rebel te noemen?
Een 36 shots versie mag ook natuurlijk...

Tja, dat heb ik ook nooit gesnapt. Want die Rebel is leuk maar bevat weer gewoon dat bekende thunderking boeketje. Ik eb het weleens aangekaart bij Wolff, denk dat het ook flink zal verkopen namelijk, maar er is niks meegedaan volgensmij. Best jammer.

Back ontopic over dit product, ik vind het zelf een goed product al ligt de prijs iets te hoog naar mijn mening. Je moet ervan houden. Ik persoonlijk elf liever een potje met gewoon peony daarvoor.

Back
Bovenaan