[Dynasty] Eagle Flight

Ik had er ook nog eentje staan van afgelopen jaar. Wat een oorverdovend ding is het toch, heerlijk :D

Deze cake voor het eerst in de collectie. In totaal 5x in huis gehaald, 2 voor tjopper en 3 voor mezelf!

En goed dat die was! Ik hoop deze volgend jaar nog ergens te kunnen krijgen! Geweldige bak.

Dus voor iedereen die nog weet of ze ergens te verkijgen zijn aankomend jaar, tip me!

ik was er idd ook erg blij mee. Wat een heerlijke bak. De gil gaat echt best hard en komt boven heel wat cakes uit.
Topcake en ik had er nog nooit van gehoord. heerlijk... Hij trok de aandacht van mensen uit de buurt. ik heb deze geschoten samen met zware jongens, tweelingen, raw wisthler, 2 x concerto rosso. Was een leuk projectje en ik vond het zelf echt top, de anderen die erbij stonden vonden het ook echt vet. Ik heb nu alweer ideeen voor volgend jaar. Jeroen, bedankt voor het halen;-)
greetzz

Deze cake voor het eerst in de collectie. In totaal 5x in huis gehaald, 2 voor tjopper en 3 voor mezelf!

En goed dat die was! Ik hoop deze volgend jaar nog ergens te kunnen krijgen! Geweldige bak.

Dus voor iedereen die nog weet of ze ergens te verkijgen zijn aankomend jaar, tip me!

vuurwerkland outlet groningen heeft hier nog wat van staan voor 16 euro per stuk. heb er ook 1 meegenomen

Deze cake afgelopen jaar ook gehad, mede dankzij een VWC-lid. Ik hoop de Eagle Flight dit jaar weer ergens te krijgen. Heeft iemand toevallig tips of connecties?

Back
Bovenaan