Uiteraard was het pakket met korting, anders had ik hem er niet eens bijgenomen. En ja, dat geldt voor 9 van de 10 pakketten. Je moet wat dat betreft net een goed pakket tegenkomen.
Het hangt denk ik af van de wens van de klant. Mijn vader en oom zijn bijvoorbeeld de gewone man die waar voor zijn geld willen. Niet iedere gewone consument wilt dus een pakket en snel er vandoor. Dat is een misvatting die er nog wel eens wilt zijn. Echter, een fors deel van de gewone man/vrouw doet dit wel.
Daarnaast hangt het van de winkelier af wat zijn service is. Een goede winkelier zal zijn klanten goed adviseren als de klant daar om vraagt. Een winkelier die direct verwijst naar een pakket als dit, is mijn inziens bezig met easy money in plaats van het leveren van klantgerichte service. Is op zich niet erg, want als je gemak wilt dan betaal je daar voor. In dat opzicht zijn wij het met elkaar eens.
Echter, mijn review heb ik geschreven op basis van mijn ervaringen met dit pakket en is vooral bedoeld voor de gebruikers van dit forum die twijfelen over de aanschaf van het pakket. Hopelijk is het nu wat meer duidelijk met welk doel ik de review heb geschreven.