[Dynasty] Duro

1847 Duro is inderdaad gelijk aan de Hyper 6130 uit de Double Dutch. De overige 13 zijn stuk voor stuk uniek.

Waar wordt dit verkocht?! Ik heb alle verkooppunten van de provincie langsgeklikt, maar geen Vuurwerland, Vuurwerkverkoop of andere winkel verkoopt deze, noch Three Lions. WTF?

Waar wordt dit verkocht?! Ik heb alle verkooppunten van de provincie langsgeklikt, maar geen Vuurwerland, Vuurwerkverkoop of andere winkel verkoopt deze, noch Three Lions. WTF?

Kuiper Koekange verkoopt beide ;) Dat wordt toch ff door Drenthe tuffen Richardus.

Gewoon mailen en vragen of ze de betreffende producten alsnog in het assortiment kunnen opnemen, zo heb ik dat vorig jaar met de Fuego ook gedaan. Niet geschoten is altijd mis :wink:

Kuiper Koekange verkoopt beide ;) Dat wordt toch ff door Drenthe tuffen Richardus.
Voor 2 fluiterkes, no way dude! :D

Als je een karton wilt weet ik wel wat :p
Haha, nee dank je, dan zou ik ook wel een manier hebben.

Gewoon mailen en vragen of ze de betreffende producten alsnog in het assortiment kunnen opnemen, zo heb ik dat vorig jaar met de Fuego ook gedaan. Niet geschoten is altijd mis :wink:
Kansje dat ik op die manier het bij een andere dealer vlakbij nog voor elkaar krijg :D waar Three Lions ook al gaat komen :wink:

Iemand oud en nieuw ervaring met dit product?
Of misschien zelfs eens straat filmpje?

U vraagt, wij draaien, helaas alleen wel geen beste opname - stonden iets te dichtbij waardoor je het niet helemaal kunt zien.
Dit zijn er overigens 6 tegelijk (toch een keer een stepper kopen :))

Ik heb ze ook gehad, erg leuke single shot vooral in een showtje of project goed te gebuiken. Met een klein buget en dan los afsteken wordt hij wat minder interessant.
Ook moet je wat meer afstand hebben dan komt hij veel beter tot zijn recht dit geld ook voor de fuego.

Ik heb er 10 in een project verwerkt met een aantal Pronk Earthquakes, dus rode en groene mines door elkaar. Zag er vet uit. Als het goed is komt er nog een filmpje online, die zal ik hier dan plaatsen...

Back
Bovenaan