BENZ
VWC lid
Reserve lont aangestoken? Gelet op het tempo.....Film toegevoegd:
Vet ding natuurlijk maar eeeuuuh tis al genoemd de prijssss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Reserve lont aangestoken? Gelet op het tempo.....Film toegevoegd:
Dacht ik ook direct na het filmpje!! Toch maar eens in de gaten houden of die ergens voorbij komtReserve lont aangestoken? Gelet op het tempo.....
Vet ding natuurlijk maar eeeuuuh tis al genoemd de prijssss.
Blijft natuurlijk smaak, maar vond deze echt veel toffer dan de Caïro.De 'Cairo Crackling waaier', Dynamic Chrysanthemum Dispay. Op m'n filmpje niet goed te zien maar er zitten dikke gouden mines onder waardoor de bombettes met een flinke doffe dreun er uit komen. De burst is ook top en de boeketten aardig groot vergeleken met de eerdere crackling chry waaiers die al op de markt waren ( deze is natuurlijk ook 30mm en de meeste die we hebben gehad zijn/waren 25mm ). Naar m'n beleving per schot net iets minder indrukwekkend dan de Cairo. Verder een top product, alleen de prijs is wel veel te hoog
Die gouden mines waren wel erg vet idd! Dat is echt wel de meerwaarde van deze bak.De 'Cairo Crackling waaier', Dynamic Chrysanthemum Dispay. Op m'n filmpje niet goed te zien maar er zitten dikke gouden mines onder waardoor de bombettes met een flinke doffe dreun er uit komen. De burst is ook top en de boeketten aardig groot vergeleken met de eerdere crackling chry waaiers die al op de markt waren ( deze is natuurlijk ook 30mm en de meeste die we hebben gehad zijn/waren 25mm ). Naar m'n beleving per schot net iets minder indrukwekkend dan de Cairo. Verder een top product, alleen de prijs is wel veel te hoog
De rows worden bij deze box super strak gelanceerd, alleen de bombettes knallen niet allemaal op hetzelfde moment. Dat maakt dat het minder strak lijkt.Ik vond dit het toch net niet. Als de rows nou super strak werden gelanceerd, had ik hem veel dikker gevonden. Nu zou ik persoonlijk gewoon de Caïro schieten in meervoud. En zeker voor de prijs die ervoor gevraagd word
Je hebt helemaal gelijk haha! In mijn beleving was het gister niet strak live. Maar nu ik het filmpje terug zie, is dat het probleem inderdaad niet.De rows worden bij deze box super strak gelanceerd, alleen de bombettes knallen niet allemaal op hetzelfde moment. Dat maakt dat het minder strak lijkt.