Dynamic Chrysanthemum Display *NIEUW 2024*

Hoe mooi ik dit blokje ook vind met de huidige prijsstelling zou ik hem zelfs met 30% nog laten staan.
Als ik kijk naar de prijs per shot kan ik beter een prof blok scoren

Dit zal zeker voor geweld gaan zorgen in de straat. Top dat de rows tegelijk gaan, maar het tempo vind ik net wat te snel. Ook jammer dat de crackling mines ontbreken, al zal dat te maken hebben met het beperken van de kans op afkeur. Net als iedereen vind ik de prijsstelling van dit product echt véél te hoog.

De 'Cairo Crackling waaier', Dynamic Chrysanthemum Dispay. Op m'n filmpje niet goed te zien maar er zitten dikke gouden mines onder waardoor de bombettes met een flinke doffe dreun er uit komen. De burst is ook top en de boeketten aardig groot vergeleken met de eerdere crackling chry waaiers die al op de markt waren ( deze is natuurlijk ook 30mm en de meeste die we hebben gehad zijn/waren 25mm ). Naar m'n beleving per schot net iets minder indrukwekkend dan de Cairo. Verder een top product, alleen de prijs is wel veel te hoog

Dit was net toch wel een zieke rammer hoor. Een regelrechte nekkendraaier. Maarja dat zijn 3 Caïro's ook.

De 'Cairo Crackling waaier', Dynamic Chrysanthemum Dispay. Op m'n filmpje niet goed te zien maar er zitten dikke gouden mines onder waardoor de bombettes met een flinke doffe dreun er uit komen. De burst is ook top en de boeketten aardig groot vergeleken met de eerdere crackling chry waaiers die al op de markt waren ( deze is natuurlijk ook 30mm en de meeste die we hebben gehad zijn/waren 25mm ). Naar m'n beleving per schot net iets minder indrukwekkend dan de Cairo. Verder een top product, alleen de prijs is wel veel te hoog

Blijft natuurlijk smaak, maar vond deze echt veel toffer dan de Caïro.

Die gouden mines waren wel erg vet idd! Dat is echt wel de meerwaarde van deze bak.

Vond deze toch minder indrukwekkend dan de CC die in tweevoud geschoten werd. Weet niet precies waar het aan ligt, maar volgens mij was hier de stijghoogte groter dan bij de CC. De mines zijn wel tof en het all-at-once lanceergeluid is uniek, maar kan de prijs voor mij niet rechtvaardigen.

That's it? Sowieso staat en valt zo'n waaier bij een strakke schietwijze dankzij goeie productie. Anders wordt het een ratjetoe zonder duidelijke volgorde of ritme, zoals hier dus.

Ik vond dit het toch net niet. Als de rows nou super strak werden gelanceerd, had ik hem veel dikker gevonden. Nu zou ik persoonlijk gewoon de Caïro schieten in meervoud. En zeker voor de prijs die ervoor gevraagd word

Voor mijn gevoel was de burst ook net een tandje zachter als de Cairo. Hij kwam inderdaad ook erg rommelig over.

Ik vond dit het toch net niet. Als de rows nou super strak werden gelanceerd, had ik hem veel dikker gevonden. Nu zou ik persoonlijk gewoon de Caïro schieten in meervoud. En zeker voor de prijs die ervoor gevraagd word
De rows worden bij deze box super strak gelanceerd, alleen de bombettes knallen niet allemaal op hetzelfde moment. Dat maakt dat het minder strak lijkt.

Deze had het hem niet voor mij. Idee is zeker gaaf, maar de prijs is te hoog. Je mag ze natuurlijk niet 1 op 1 vergelijken, maar koop dan liever 3 CC en zet die in w-shape.

Laatst bewerkt:
De rows worden bij deze box super strak gelanceerd, alleen de bombettes knallen niet allemaal op hetzelfde moment. Dat maakt dat het minder strak lijkt.
Je hebt helemaal gelijk haha! In mijn beleving was het gister niet strak live. Maar nu ik het filmpje terug zie, is dat het probleem inderdaad niet.

Dan nog een kartonnetje Caïro crackling voor 130/150 of deze voor 130/140 keuze snel gemaakt lijkt mij!

Laatst bewerkt:
Het lanceren bij deze bak is superdik. En uniek, à la The Branco. Dat zie je niet veel (helaas). Dus wat dat betreft echt een topper. Deze bak vergelijken met een karton Caïro’s gaat niet helemaal op qua schietwijze dus. Maar als de prijs erbij komt, dan slaat de keus toch net door naar een karton Caïro’s voor mij.

Back
Bovenaan