Dutch fireworks Tiel

Er zijn er nog ruim voldoende op voorraad. Voor alle liefhebbers van singleshot projectjes. Er valt een keus te maken uit de 14 soorten die wij voeren. Een uniek product waarvoor in o.a. DL bijna het dubbele wordt gevraagd!

zeker mij part mag vanaf augustus of zo wel de site open. Dan kan je lekker 5 maanden om je besteling te verdelen over bijvoorbeeld 5x50 euro of een meervoudige :P

Dank voor jullie reacties.

We zullen eens kijken of we dit jaar inderdaad eerder open kunnen.

Bob1

Elgielo,

We zijn al weer volop bezig met het nieuwe jaar.

Ik zal je zeker op de hoogte houden van onze plannen voor 2014 en uiteraard ben jij en ieder ander van harte welkom bij ons in Tiel.

1 oktober zal onze streefdatum zijn dat we weer in de lucht zijn!

Bob1

Pfft, bij mij begint het ook alweer te kriebelen na het zien van alle mooie nieuwe producten van wolff. Nog even geduld tot 1 oktober.

Stiekem hoop ik weer op een mooie actie:D

Nog even geduld? De shop is bijna klaar. Wij hopen volgende week in de lucht te zijn.

Groet,

Bob

Dit jaar hebben wij geen demo!

De afgelopen 5 jaar hebben we flink uitgepakt en dit jaar doen we het eens zonder!

Bob1

Eeuwig zonde, was altijd een top demo... maar kan me voorstellen dat jullie het een keer zonder willen doen. Als het maar niet structureel gaat worden :sad:

Dat is jammer Bob maar snap het wel was altijd een super show en daar zit natuurlijk een prijs kaartje aan.

Harco,

Hij moet worden vrijgegeven en opengezet. Iets met importeren wat niet helemaal lekker loopt op de achtergrond en plaatjes die niet willen.....

Komt goed.

Vandaag is hij vrijgegeven.

Ik ben bezig met inrichten. Komt helemaal goed Gerco.

Moet ik er 1 of 2 voor je reserveren?

Back
Bovenaan