Düren AnnaKirmes 2 augustus 2013

Jip jip wij gaan ook naar Duren zo als ieder jaar.
Eens kijken welijke freaks ik tegen kom.
Zo als ik nu kan lezen zijn dat er nog al wat vanavond :)

Thanks! Nu nog ff vriendin opnieuw zo ver krijgen dat ze toch wil rijden :)

Minder - vriendin "gaat echt niet met deze hitte 3 uur op en neer rijden :("
Zwanger van een tweeling, dus ook wel weer te begrijpen.

veel plezier heren, helaas lijkt het voor mij niet door te gaan.

wat een super dikke show was dat zeg! gelukkig was het dit jaar 2 keer, zouden ze elk jaar wel mogen doen! :D

Zo we zijn weer terug in zuid-limburg. Enorm genoten van dit avondje.
Van de het bier en jager bij het tank station tot de heerlijke show waar je de stukke van de shells tegen je benen aan kreeg.
Gasten van AKH weer bedankt voor dit heerlijke avondje

Verder de show was kort ja maar wel lekker door geschoten salvo's van 4 a 5 Shell tegenlijk waren standaard, en laag dat de shells afgingen haha geweldig.

Ook al vond ik het niet super japans ja er zaten een paar heele mooie ghost shells in verwerkt en wat smilie shells maar toch zag ik de stutata, interceccia en scala shells af en toe ook langs komen.

Laatst bewerkt:
Leuk showtje gezien, helaas weer wat kort.
Mooi om te zien hoe iedereen staat te genieten, ook de freaks die er voor de eerste keer waren.
Leverde weer een aantal toffe gesprekken op.

De show barstte weer van de kwaliteitsbommen, wel wat minder salutes dan vorige week maar de Finale was wel erg bruut, vol gas Multicolour!
Vond de knalblokjes ook beter dan vorige week, jammer dat er weer geen fluit en cracklingblokken waren.
Ben nog even bij de opbouw gaan kijken en telde 9 blokjes en 9 candles, rest waren bommetjes met een flink aantal 6jes.

Voor de show even met de freaks van het AKH Fireworks Team over de kermis gelopen! Hele mooie kermis en heel compact en gezellig. Attracties waren constant gevuld, en alles bleef draaien zie je niet vaak in Nederland... Hele gezellige kermis ook, en veel eten. Op ieder hoekjes of stuk zag je wel een uithangbordje met Reibekuchen! En er werd gedronken uit glazen, die je ook kon kopen! Echt Duitsland. Vlak voor de show gingen twee van de AKH even naar het tankstation waar ze gewoon de Jägermeister en het bier uit de koeling konden pakken! Alweer echt Duitsland.

Eenmaal aangekomen in de Nederlandse Thuishaven in Düren (De plaats waar bijna alle Nederlandse freaks staan) even een rondje gedaan. Helaas niet iedereen even gedag kunnen zeggen en een praatje kunnen maken. Maar dat was niet te doen op die korte tijd! Aangezien mijn statief kapot is en niet erg hoog komt en die van me mede stookmaat/AKH lid in Olen staat moest ik maar of uit de hand filmen of een even kunnen lenen! Pyroboy heeft me er eentje geleend tijdens de show en daar ben ik hem heel dankbaar voor, en hij heeft hem netjes teruggekregen anders dan kon ik waarschijnlijk deze post niet meer posten op het forum! Hè Morris! :p

In ieder geval ik heb een hele mooie show gezien, ofja mooie, ik heb een ram show gezien!
Het was mijn eerste Duitse show, en ik hoorde vooraf van iedereen sterren koppen etc. Ik denk lichtelijk overdreven, maar nee, je staat er bijna letterlijk onder. Sommige stars kwamen al brandend richting het ''Nederlands grondgebied'', en niet alleen dat ook stukken karton van shells en niet te vergeten stukken vuurwerk uit een Stutata. Leuk zo'n salute een paar meter voor je!

Maar echt, het was een fantastische show! Het zou een ''Japanse'' show worden. Nou ik heb een paar mooie ''Japanse'' shells gezien, o.a. Ghost shells en heel goed uitgewerkte Smiley shells! Wow, wat een effecten. Smileys zoals ik ze in ieder geval nog nooit heb gezien!

Voor de rest werden er ook hele mooie Italiaanse shells geschoten, o.a. Stutata's en Scala's! Heel mooi! En hard, want die salutes gingen echt goed.

De shells kwamen ook erg laag, waar zou dat toch door komen... :p Wow, 6 inchers ter hoogte van een normale 4 incher. Er is niks gebeurd en het zag er gewoon heel goed uit!
De salutes en salute cakes, wow wat een dreunen. Wat zouden het geweest zijn? 3 inch cilinders? In ieder geval het knalde hard, en die salute cakes (BS-50?) knalde ook heel erg goed en vooral hard door!

De finale dat was gewoon oorlog, wat werd daar allemaal wel niet de lucht in gejaagd! Shells, shells en nog meer shells. De lucht was volledig gevuld, geen simpele goud finale maar een muur van verschillende kleuren. Prachtig om te zien! Het gevoel daarvan heerlijk! Ook te horen aan het gejuich en gejoel als de finale is afgelopen!

Voor de rest werd er vrijwel de hele tijd geschoten per 3, 4, 5, 6 en soms zelfs meer shells. De lucht was constant gevuld! Ook de White Strobe Falling Leaves waren heel mooi, maar vooral heel fel! Alles was meteen verlicht!

Het enige minpuntje, de duur van de show. Hij duurde iets meer dan 13 minuten. En dat is plus een paar seconden gejuich aan het eind en de lange tussentijd tussen de salutes aan het begin. Iets aan de korte kant, want ik verwachtte een show van omstreeks 20 minuten. Maarja, als je ziet wat er de lucht in gejaagd werd maakt dat het meteen weer goed! Heb die stukjes tussen de salutes in even uit de film geknipt!

Alle freaks en met name Pyroboy voor het statief en de andere van het AKH Fireworks Team hartstikke bedankt voor de fantastische avond!

Hier volgt mijn film:

Laatst bewerkt:
Mannen, wat een toffe show. Echt alleen maar dikke kwaliteit en die korte buizen maken het helemaal af. Op sommige momenten word je gewoon bang van de harde dreunen. Het enigste puntje van kritiek voor mij is dat het het wat langer mocht zijn maar verder echt gewoon maximaal genieten. Geen shows in NL die hier aann kunnen tippen dat is duidelijk. Dikke freakshow punt.

En oja dit had niks met japans vuurwerk te maken.

Was zeker een toffe show, weer helemaal genoten.
Voor de mensen die me telefoon nummer hadden, ben ik niet te bereiken meer, ben me telefoon verloren op de kermis.
Ik duik me bedje in, mzzls, morgen ga ik wat foto's plaatsen en het filmpje.

Here is my video - basically it's the first (serious) attempt in a long time - and I just bought a new camera, so I had to test it! ...unfortunatly I could not use a video tripod... next time! ;)

The first show I saw from Steffes Ollig, very enjoyable, good quality material - some very nice shells! ...unique way of shooting and a massive finale - I like it!

Enjoy, guys!! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=UI-j9kP755I

Greetings,
NightFlyer

Laatst bewerkt:
De show mocht idd wat langer, maar vorig jaar was hij ook nog maar een klein kwartier.
Misschien ook wat korter dit jaar ivm 2 shows dit jaar.
Maar ik heb liever een show die 12 min duurt en constant wordt geschoten als van die shows waar de shells per stuk en soms per 2 worden geschoten.

Verder hele dikke show gezien, met veel prachtige shells die voor mijn gevoel een stukje lager ontplofte als zaterdag.
En dan die finale, ik sta dan toch weer met open mond te kijken wat en hoeveel daar tegelijk de lucht wordt in geschoten.

Volgend jaar (1 augustus?) ben ik zeker weer van de partij.

Wat een geniaal dagje was dat gister zeg, ondanks de gruwelijke hitte.

Heerlijke opkomst van Nederlanders en een berg statieven dus aan beeldmateriaal geen gebrek.
Echt een schitterend show gezien van Steffes Ollig en vond dat de gang er lekker in zat.
Her en der toch nog wat sterren kunnen koppen en ik ben me stem goed kwijt uit enthousiasme!

Achteraf nog de kermis op geweest met vuurvent, kwintos met zus en MOH_1975 en ik heb gedaan wat ik normaal niet zo heel gauw zou ondernemen haha. Draaiende en rijdende apparaten zijn best killing :p
Die groene achtbaan ging echt snoeihard zeg, ik weet de naam even niet meer maar dat ding ging echt goed.
Nog even Bob de Rooij geïmiteerd in de botsauto... DESTRRROOOOY!
Hilarisch was het.

Bedankt voor de leuke avond mensen.

Hier is mijn film. Enjoy.

zoooo dat was weer een leuke avond in Düren:) alle freaks op een hoop en wat een lekkere show was het weer.echt staan genieten tijdens die finale::)

Zit nogal wat storing in mijn film (bedankt joepoep), dus heb hem tijdeijk verwijderd. Het origineel ziet er wel storingsvrij uit dus zal hem opnieuw doen.

:cool:

Laatst bewerkt:
Wat een toffe show gruwelijk klappen zeg lekker tussen die flats ging ook steeds harder,er zaten zeer mooie effecten erin ,de finale was echt super ong 50 shells de lucht in niet normaal.

de kermis was oldskool was echt leuk samen met MICHEL,KWINTOS,SANDY,LUKE volgende keer weer.
DE Alpinabahn (Bruch) die was voor klein formaat best gruwelijk! samen met michel erin wij hadden best ondergeschat en ook hoe snel die ging blijf gewoon op snelheid.
de rest actractties waren echt leuk zeer in de botsauto's en ja DESTROY:devil::devil::devil::devil:

Laatst bewerkt:
Hierbij de foto's van de vette show van gisteren!

24663343.e5d78285.640.jpg

24663309.db2fbdfe.640.jpg

24663317.6ebe2a5b.640.jpg

24663349.1012093b.640.jpg

24663357.3d69a6ac.640.jpg

24663369.6d15f11a.640.jpg

24663381.5f5be274.640.jpg

24663425.07b28f2e.640.jpg

24663433.2e4f526f.640.jpg

24663415.c9dc2570.640.jpg

24663399.318e32b1.640.jpg

Back