Düren AnnaKirmes 2 augustus 2013

Neemt er ook iemand een zwembad mee.:D

Ben ook weer van de partij samen met mijn broer en een vriend.
Morgen is het nog warmer dan afgelopen zaterdag, kan wel 37 graden worden.
Hopelijk gaat de airco niet stuk morgen.

Morgen eens afreizen met Jakhal, Samenvuurwerkkopen en RBfirework naar Düren! Heb er heel veel zin in!
Als we morgen nog niet nat zijn door de verwachtte 36 Graden dan is het wel door de show wat Steffen Ollig gaat schieten!

Camera mee, geen statief een kapot en de ander ligt nog in Olen... Dus dat wordt waarschijnlijk uit de hand filmen of ik vind nog iets, mijn kapotte maar eens maken!

In ieder geval, ik verwacht een hele mooie show! En hoop jullie allemaal te zien morgen?

Eerst nog eens over de kermis lopen, mits de hitte het een beetje toestaat... En daarna categorie 1 mannuh!

Voor mij is Ollig de Duitse Partyraiser, al jaren mijn favoriete schieter van Duitsland.
Duren en st. Goarhausen vind ik prachtige shows.

Tot morgen jongens, wordt een topavondje!

Waar verzamelen de meeste NL-ers zich?
Wij komen waarschijnlijk met 4 man morgen, als is de chauffeur een beetje aan het terugkrabbelen nu.

@tristen.. ik heb in mn auto 2 statieven.. ook nog n videostatief met normale snelkoppeling met schroefdraad.
Die mag je best lenen. Stuur me dan wel even een pm anders laat ik m in de auto liggen.

@paulus.. nl-ers verzamelen bij rutger-von-schevenstrasse achter de flats.

Hotseflots..
Nog even het laatste ritje wegstampen en dan heb ik vakantie.

Na de show nog even Duitsers rammen in de botsauto's... DESTRRROYYYY :p

Vanavond dus aanwezig met vuurvent.
Zie jullie vanavond mensen!! :)

@tristen.. ik heb in mn auto 2 statieven.. ook nog n videostatief met normale snelkoppeling met schroefdraad.
Die mag je best lenen. Stuur me dan wel even een pm anders laat ik m in de auto liggen.

@paulus.. nl-ers verzamelen bij rutger-von-schevenstrasse achter de flats.

Thanks! Nu nog ff vriendin opnieuw zo ver krijgen dat ze toch wil rijden :)

Zo te zien wordt het topdrukte bij "Kamp Holland" in Düren haha.
Maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Tot vanavond :cool:

Dus waar zijn alle Hollanders te vinden? Wij rijden tegen 19u half 8 aan! Dus dan zijn we ruim op tijd daar! Heb er hartstikke veel zin in!

@Morris als je je PM's niet meer leest, neem je statief voor de zekerheid maar mee. Een probleem, waar zien we elkaar. Ik ben nog nooit in Düren geweest, en ik weet ook totaal niet van waar ik ga kijken! :p

Back
Bovenaan