Düren AnnaKirmes 2 augustus 2013

Prima show weer met de bekende productem. Ben benieuwd wat ze er vrijdag van gaan maken, die italiaanse bommen ga je msssen. Tot vrijdag allen.

Leuk showtje gezien. Jammer dat het behoorlijk kort was. Paar leuke Italiaanse cylindertjes gezien, maar om nou te zeggen een Italiaanse show ;) Galmt wel lekker daar tussen de flats.

Finale mocht ook wel wat heftiger, al met al wel een leuk showtje.

Was een gaaf show zaten paar lekkere dreunen erin vond de zelf de show te kort had wat langer gemogen
vond finale best gaaf weer gezellig met alle freaks bij elkaar
robbie was gezellig over de kermis met je familie en ja breakdance ging nu beetje te hard maar wel gaaf beter als nederland
hoop dat ik vrijdag erna toe kan gaan

Eigenlijk raar dat we (ja, ik ook) klagen dat het kort is haha.

In NL is het hooguit 10 minuten bij een kermis en dan sta je naar consu te kijken.
Hier sta je 10 minuten dikke bommen te kijken, dus zo verkeerd is het helemaal niet :p

Dit wou ik nog even kwijt.

Zeker wel een leuke show gezien! gewoon lekker flinke dreunen en mooi italiaans spul wat je niet elke dag meemaakt

Was een zeer leuk showtje, eerst naar MichelWRX oftewel vleespet gereden en vanaf hem thunderboy opgehaalt en toen richting duren. Was een leuke show, lekkere dreuners, zulke shows mogen vaker geschoten worden. Hier nog een aantal fototjes.
En vleespet, lekkere rave muziek in je wagen.
IMG_1593.jpgIMG_1597.jpgIMG_1618.jpgIMG_1625.jpgIMG_1660.jpgIMG_1676.jpg

Vrijdag ga ik weer ;)

Laatst bewerkt:
Eigenlijk raar dat we (ja, ik ook) klagen dat het kort is haha.

In NL is het hooguit 10 minuten bij een kermis en dan sta je naar consu te kijken.
Hier sta je 10 minuten dikke bommen te kijken, dus zo verkeerd is het helemaal niet :p

Dit wou ik nog even kwijt.

vorig jaar duurde dit ong 20min was wel op vrijdag

Hierbij de foto's van gisteravond.

De show was kort maar krachtig! Hele vette shells voorbij zien komen en leuke dreunen gehoord!
Gezellig om weer met zoveel mensen bij elkaar te zitten en elke keer weer nieuwe mensen te leren kennen.

Vrijdag zijn we er weer bij!

24307117.f72a8371.640.jpg

24307129.9665c27e.640.jpg

24307157.75479eee.640.jpg

24307137.40bcfbbd.640.jpg

24307185.1d5f87c1.640.jpg

24307169.c897bf2a.640.jpg

24307197.f3a23a28.640.jpg

24307215.e884d3cd.640.jpg

24307241.151fd5e7.640.jpg

Prima show weer van Steffes-Ollig.
Aan de korte kant, maar wel steeds volop genieten.
Was zelf vooral onder de induk van de ghostshells en het thema met de harde salutes i.c.m de rode flashes.

Het was gezellig de tijd doorkomen met het groepje liefhebbers.
Hopelijk tot vrijdag! :cool:

Ziet er zeker gaaf uit - komende vrijdag ook van de partij - als iemand een tip heeft waar we het beste kunnen staan om de show goed te kunnen zien, hoor ik het graag ;)

was ook aanwezig gisteren, wat een heerlijke knallen.
@paulus

Waar de rest ook staat, achter de flats aan de rütger von schevenstrasse.
En dan gaan staan waar tientallen mensen staat met camera.:)

Voor mij de eerste keer düren, was wel weer lachen naast de flats de gebruikelijke gezichten met de bijbehorende camera's. Zeer vette show gezien, als voorgerecht voor komende vrijdag. Klapstoelen mee en naast de flats parkeren..hahaha.

Wederom supervette producten hoor! :D Mooi dat er toch nog genoeg filmers naar toe zijn gegaan, heb thuis lekker even zitten genieten hoor!

Klapperde ook best tussen die flats daar.
Gister alle films snoeihard zitten kijken met headphones op.. :p

Heb al zoveel zin in Vrijdag, want dat is gelijk het begin van een 3 weekse vakantie. :thumbsup:

Tot Vrijdag, freaks en freakinnen. :)

Back
Bovenaan