Düren AnnaKirmes 2 augustus 2013

Hi NightFlyer

Both shows will be simular in style.
Its just an extra show cause of the 375ft annaversary.

Grtz

And the first show (27 July) is an Italian show and the second show (2 August) is an Japanese show. But both shot by Steffes Ollig. The second show is a little bit bigger than the first show!

Hier nog wat meer info over zaterdag:

Italienisches Feuerwerk am Eröffnungssamstag

Zum Jubiläum "375 Jahre Annakirmes" veranstaltet die Kirmesverwaltung am Eröffnungssamstag ein zusätzliches Feuerwerk, das unter dem Motto "Italienisches Feuerwerk mit abschließender Gewitterfront" steht.

:D

Aan die omschrijving te zien zal het slot dus een flinke herrie gaan maken.
Jammer dat ik niet meer kan gaan door omstandigheden.
Lijkt dit jaar een erg leuke finale in te zitten.

Hier gaan we maar eens kijken morgen. Heeft iemand het exacte adres van de show en de parkeer gelegenheden?

Gr koen

Voreifelrambo made this map years ago, the kermis and the shooting area are in the same spot every year.
https://maps.google.com/maps/ms?hl=...d=110330250993531500449.0004545528896a94889a1

although I don't know where to park..

I would really like to see this show, but its so fckg far away! :cry: Let' see, maybe...

Greetings,
NightFlyer

2.5 hours is not too bad and it`s not just for the fireworks
There is also a big funfair,certainly worth it to take a look there.:)

De vuurwerkshows in Düren zijn al jaren mijn favoriet in Duitsland.
Kwaliteitsvuurwerk van Steffes-Ollig (veelal van Italiaanse makelij), hun kenmerkende stijl van schieten en ongekende finales bezorgen mij altijd kippenvelmomenten. Vooral nu ze dit jaar in Düren twee shows schieten, wordt dit dubbel genieten!

Tot vanavond :)

Bericht van Steffes Ollig op Facebook (let op de laatste zin):

Steffes-Ollig Feuerwerke

ongeveer een uur geleden via mobiel.

Heute Abend ca. 22:30 Uhr, großes italienisches Feuerwerk in Düren. Ohrenstöpsel :p nicht vergessen.

De Openingsshow van de Anna kirmes was echt weer beestachtig goed :handsup:.
Een kort showtje, maar wel snoeihard en er zaten weer enorm dikke bommen tussen.

Alle freaks die er waren, was weer gezellig jongens :thumbsup:.

Maximaal dreungenot met Steffes Ollig!

Ik wens jullie heel veel kijkplezier toe, geniet ervan!

Truste :wink:

:cool:

Best lekker beuken zo tussen die flats.

Was weer een gezellig daagie met de freaks.
Vuurvent is met zijn autootje richting mij gereden en hier vandaan TB opgehaald om zo de warme reis te gaan trotseren.
We waren lekker op tijd aanwezig dus nog even over de kermis gelopen maar alle mensen, wat was dat benauwd daar dus a.s.a.p. naar het schietveld.

Ik heb daar heerlijk kunnen genieten van flinke salutes, multi breaks en nog veel meer mooi spul.
Man, wat zaten daar lekkere klappers bij.

Op de terugweg nog een mooie show meegemaakt ook.
Toen we koud 100 meter de grens over waren gereden begon het te onweren en al vrij snel begon het te regenen.
Toen we eenmaal Eindhoven voorbij waren richting Tilburg, ging het echt zo verschrikkelijk hard.
Maarja, beetje gang houden en alles komt goed. :p
TB zat hem wel even te knijpen volgens mij maar heb wel gekker weer mogen trotseren dus maakte mij er niet al te druk om :D

Hier de film, die desondanks wat andere instellingen, toch wel weer aardig gelukt is.
Ik had ophelderen aan gezet maar volgende keer gaat dat weer uit. :p

Thanks voor de leuke dag heren en Steffes Ollig natuurlijk :p

Enjoy.

Was een leuke avond inderdaad.Eerst over de kermis geweest met richard,zijn maat en pa even in de breakdance geweest,wat achteraf niet zo`n goed idee was lol.De show zelf was kort maar wel echt snoeihard.
Heb er van genoten in ieder geval en na de show toch weer de kermis op gegaan tot een uur of 12.:p

Back
Bovenaan