Düren AnnaKirmes 2 augustus 2013

Voor mij ook een twijfelgevalletje, of Duren of Emmerich. Ik neig meer naar Duren, maar dan moet ik wel zeker weten dat we de 27e geen kleine show voorgeschoteld krijgen en dat de 2e de grootste show is. Als je meer informatie hebt, kun je dat dan hier posten Morris?

Heb net een email terug van de organisatie.

27 juli is een grote show voor het 375 jarige jubileum en 2 augustus is er ook een show zoals elk jaar.

Heb er gelijk een mailtje achteraan gedaan of de locatie het zelfde is,maar ik neem aan van wel.Ik laat het jullie weten als ik antwoord heb.
:D

Als dit echt dezelfde lokatie wordt en dan ook nog eens een grotere show, dan zal het niet druk worden denk in Emmerich :bonk:.

Duren de gekstuhh!!

bedankt voor alle info jongens.

Heb weer een mail terug van de organisatie.

27 juli is de locatie het zelfde als de show van 2 augustus.

De duur van de show is het zelfde als vrijdag.

thematisch een ander vuurwerk dan vrijdag. (meer info heb ik niet gekregen)

ik ga de 27e mooi naar Emmerich en 2 augustus naar Duren. Zo pak ik 2 verschillende shows mee.. Zal toch allemaal wel mooi, hard en veelal hetzelfde zijn :)

Inmiddels een mail van Steffes-Ollig terug mogen ontvangen;

Ze geeft aan dat er zowel 27 juli als 2 augustus een show gegeven wordt, op dezelfde plek als altijd.

27 juli - Italiaans vuurwerk
2 augustus - Japans vuurwerk

Beide shows zijn vrij groot, maar de 2e zal iets groter zijn dan de eerste.

Wij gaan waarschijnlijk naar de grotere show 2 augustus! Hoop niet dat van hetzelfde budget nu twee shows gemaakt zijn. Zou wel een domper zijn!
Maar het is altijd leuk om een professioneel showtje te zien! :D

Woon in landgraaf, zuid limburg en ben binnen 30 min in düren.
Ga dan naar de nürburgring en op de terugweg een pauze nemen in düren
Ben benieuwd of de show zaterdag ook korter is dan die op vrijdag.
Al had ik liever gezien dat ze 1 grote show hadden gegeven.
Ik denk dat het budget voor de vrijdagshow gelijk is aan voorgaande jaren.
En is die op 27 juli er eenmalig bij gekomen vanwege het 275 jarig jubileum.

Ze geeft aan dat er zowel 27 juli als 2 augustus een show gegeven wordt, op dezelfde plek als altijd.

Bedankt voor het uitzoeken! Enne ik had het liever andersom gezien, italiaanse stijl trek mij meer, tenzij ze 12" hanabi schieten hahaha. Anyway tot de 2e :p

Laat dat materiaal van Vaccalluzzo maar komen!.. oh wacht..Steffes-Ollig schiet alleen maar Parente qua Italiaans materiaal.. :wink:

Het is dat ik de 27e al een grote show in München te doen heb (daar in zit wel materiaal van Vaccalluzzo! :D ) anders was ik zeker even naar Duren gegaan. De 2e augustus zal ik zeker even gaan.. Gaan we Hanabi bommen zien dan ???

Waarschijnlijk de 27 aanwezig met pa en de 2de met AKH fireworks :)
Is gelukkig niet ver rijden dikke 30 minuten en dan ben ik in duren.

Waar kan ik de tomtom het beste op instellen?

Waarschijnlijk de 27 aanwezig met pa en de 2de met AKH fireworks :)
Is gelukkig niet ver rijden dikke 30 minuten en dan ben ik in duren.

Waar kan ik de tomtom het beste op instellen?

Nippesstrabe of Stürtzstrabe zijn Parkeer plaatsen vlak bij de Kermis of bij de Aldi Monschauerstrabe

We have to ride 2,5h to get to Düren, but it seems as if it will be worth the trip. A "normal" show from Steffes Ollig alone can sometimes be very "italian" in style & products.

Can you guys get any more infos on the 2 shows? (especially the 1st one, on the 27th July)

Greetings,
NightFlyer

We have to ride 2,5h to get to Düren, but it seems as if it will be worth the trip. A "normal" show from Steffes Ollig alone can sometimes be very "italian" in style & products.

Can you guys get any more infos on the 2 shows? (especially the 1st one, on the 27th July)

Greetings,
NightFlyer

Hi NightFlyer

Both shows will be simular in style.
Its just an extra show cause of the 375ft annaversary.

Grtz

Back
Bovenaan