[Duren] Annakirmes 04-08-2017

Gewoon gaan!
Ik zit morgen weer 3,15 uur in de auto voor deze show :)
Vorig jaar was ik afwezig, dit jaar weer ff lekket duurs kruit snuiven.

Haha ja het is wel echt een gruwelijke show! Ik zat net weer ff een filmpje te kijken van vorig jaar en krijg al helemaal die kick van de finale :D

Alles aan de show is gewoon top; de thema's, alleen maar kwalitatieve shells, de afstand tot het schietveld, de finale!

Als je kunt rijden/meerijden, gewoon gaan. Het is de lange reistijd waard.

De intensiteit van de show, veel Parente materiaal, Ollig zijn eigen import Crackling-blokken en snoeiharde Finale maakt deze show echt uniek. De lanceringen alleen al zijn echt gruwelijk om te horen.

Ik heb de show al 8 keer gezien en nog nooit meegemaakt dat er freaks waren die zeiden wat een baggerzooi. Ben benieuwd naar de reacties morgennacht :D

Als je kunt rijden/meerijden, gewoon gaan. Het is de lange reistijd waard.

De intensiteit van de show, veel Parente materiaal, Ollig zijn eigen import Crackling-blokken en snoeiharde Finale maakt deze show echt uniek. De lanceringen alleen al zijn echt gruwelijk om te horen.

Ik heb de show al 8 keer gezien en nog nooit meegemaakt dat er freaks waren die zeiden wat een baggerzooi. Ben benieuwd naar de reacties morgennacht :D

wat 'n baggerzooi

Laatst bewerkt:
Veel plezier voor iedereen die gaat, zal vast weer zwaar genieten worden daar.
Laat de foto's en films maar komen.

oh damn, hier had ik graag naartoe gewild. als iemand nog langs omgeving amerongen/leersum/veenendaal komt.. en een plek vrij heeft :-)

Kan hem helaas niet meepakken ivm overwork :sad:

Voor de mensen die wel gaan: heel erg veel plezier! Gaat weer genieten worden!

Hij was weer heerlijk...niks aan toe te voegen. Film volgt later, maar thunderboy zal wel snel zijn beelden gaan delen met ons.

Heb wel genoten, voor de eerste keer in 9 jaar eens ergens anders gestaan. Het blijft gewoon een lekker bruut dreunshowtje elk jaar weer.

Ook op de kermis was het weer lekker genieten. mooie vrouwen gezien, goed gegeten en de kotslucht viel mee dit jaar.

SNC10688.jpg

SNC10686.jpg

SNC10692.jpg

SNC10689.jpg
:thumbsup:

Laatst bewerkt:
Lekker rammen weer hoor, dikke show.
Dat moet weer blije gezichten hebben opgeleverd.

Wat een waanzinnige show was dit. Dikke shells en keiharde knallen. Weer lekker dichtbij kunnen staan bij de flats en een hoop gezelligheid. Was de reis zeker weer waard. Puur genieten. Hierbij wat foto's, de film komt later vandaag online :)

IMG_8257.jpg

IMG_8291.jpg

S1080851.jpg

IMG_8311.jpg

S1080860.jpg

IMG_8322.jpg

S1080893.jpg

S1080890.jpg

IMG_8324.jpg

S1080845.jpg

Het was zeker een goede show! We stonden bij een soort hotelcomplex volgens mij, waar ook meerdere freaks stonden ( ik zag nog iemand met een VuurwerkCrew jas ). De show duurde dit keer ook wat langer dan afgelopen jaren en de finale was echt puur genieten!

Back
Bovenaan