[Duren] Annakirmes 03-08-2018

Opbouw terrein, snap de locatie wissel niet helemaal. Dit Is ook krukdroog. Wel liggen er diverse brandslangen klaar
15333183957936864281341575561772.jpg

Door de locatie wissel schoten ze nu meer shells en bijna geen cakes meer. Wat mij betreft dikke prima! :thumbsup:

Ik heb weer prachtig vuurwerk gezien. Alleen maar hoogwaardige producten en een heerlijke finale! Vanaf de nieuwe kijklocatie was de afstand even ver, dus dat plezier is ook gebleven!

Het was weer een leuke show, alleen weinig profblokken in de finale tov andere jaren dat de finale toch iets minder maakte, zal ook wel te maken hebben met de grotere afstand tot de kermis, verder alleen maar shells die per 3, 4, 5 en soms 6 tegelijk geschoten werden.

Andere schietlocatie zal denk ik gedaan naar aanleiding van de bewoners in die flatjes.

Conclusie: niet veel veranderd dus nog steeds een aanrader.

Het was supergave show weer, andere locatie. Misschien nog wel beter! We stonden er weer lekker dicht op. Wat een kwaliteitsbommen! Prachtige shells. En die finale helemaal waanzinnig. Het was weer erg gezellig en lekker warm. Hierbij wat foto's. De film komt later!

S1110090.jpg

S1110092.jpg

S1110099.jpg

S1110118.jpg

S1110125.jpg

S1110129.jpg

S1110155.jpg

S1110170.jpg

S1110190.jpg

S1110193.jpg

Haha, ik vond het wederom genieten! Oké, er worden elk jaar wel veel dezelfde producten geschoten, maar de manier van schieten en vooral het geluid wat daar geproduceerd wordt doet iedereen toch doen blijven komen. Een vreemde nieuwe schietplaats, als je vuurwerk wilt kijken vanaf de kermis zelf. Maar voor de veiligheid toch een stukje beter. De vuurwerk kijk plaats is voor mij in ieder geval verbeterd door de kar met drinken haha.

Leuk filmpje kunnen maken ;)

https://vimeo.com/283123189

Ik ben gisteren ook naar Düren afgereisd. Vorig jaar kon ik er niet bij zijn, maar dit jaar gelukkig wel. Het was weer een erg vette show! Ik heb precies gezien wat ik verwachtte, dus Steffes-Ollig stelde niet teleur. Echt bepaald vernieuwend is het allemaal niet, dat moet ik wel toegeven. Sommige effecten zien we hier elk jaar terugkomen. Dit jaar was de lokatie anders, maar gelukkig viel dat niks tegen. De blokken en candles miste ik wel een beetje, maar gelet op de grote afstand tot de kermis en de droogte, was dat te begrijpen. Het grote kaliber van uitsluitend hoogwaardige shells is echt waarvoor ik kom! Prachtige effecten.

Ik heb ook alles gefilmd in 4K :) Tip: bekijk de video op volledig formaat.

Het was leuk om jullie collega liefhebbers weer eens te ontmoeten! En Richard bedankt voor de lift.

Show ziet er weer prima uit, eigenlijk zoals elk jaar wel in Düren. Dikke shells op een korte afstand en prima kwaliteit.

Bedankt voor de films en foto's.

Eerste keer Düren voor mij. Maar wat een goede show! Dikke kwaliteit shells mogen aanschouwen en een flinke finale. Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn :)
Hier nog wat foto's:

2n7jhae.jpg

2cqenav.jpg

cqmpw.jpg

11l0501.jpg

295v4zk.jpg

fp2zyp.jpg

Eerste keer deze nieuwe locatie. Met een twijfelachtig gevoel heengegaan maar voor mij zeker een geslaagde show en locatie. Voor mijn gevoel iets meer afstand tot het vuurwerk t.o.v. voorgaande jaren maar dat was dan ook het enige 'als ik dan mag zeuren' minpunt.

Super show gezien, goede kwaliteit producten en een mooie, intense finale.

Ook weer een aantal vwc'ers ontmoet wat weer een goed vertrouwd gevoel gaf. Op naar volgend jaar.

Back
Bovenaan