[Duren] Annakirmes 02-08-2019

Het is maar waar je het tegen afzet. Mijn referentie is Nijmegen en ik heb daarom genoten van de kwaliteits shell's die zijn geschoten. En beleving, het was bijna sterren koppen. Dus ook dat zat voor mij wel snor. En een bierwagen met kantine prijzen. Dus voor mij een geslaagde ervaring.

Bedankt voor het beeldmateriaal heren. Ik heb de eerste 5 minuten gekeken, maar haak daarna af. Vind het een saaie show voor zo ver ik gekeken heb met veel bom voor bom met weinig creativiteit.

Bedankt voor het beeldmateriaal heren. Ik heb de eerste 5 minuten gekeken, maar haak daarna af. Vind het een saaie show voor zo ver ik gekeken heb met veel bom voor bom met weinig creativiteit.

Volledig mee eens zeg, ook even door filmpje gescrold maar weinig spannends meer... Hoe anders een jaar of 7-8 geleden met minuten lange keiharde crackling finales en de hele show door prachtige bommen.

Het lijkt inderdaad een stuk minder ja, jammer zeg. Overigens heb ik dit nooit een creatieve show gevonden, het is/was een ramshow, voor de mooie combinaties moet je hier niet zijn.

Het lijkt inderdaad een stuk minder ja, jammer zeg. Overigens heb ik dit nooit een creatieve show gevonden, het is/was een ramshow, voor de mooie combinaties moet je hier niet zijn.

Klopt hier ga je heen voor kwaliteits bommen en het betere ramwerk.Helaas viel dat laatste een beetje tegen dit jaar.

Dat rammen viel ook altijd wel mee hoor, alleen in de finale. Het is altijd wel kwaliteits shell voor shell geweest in thema's. Maar nu dus blijkbaar nog minder dan voorheen.

Back
Bovenaan