[Duren] Annakirmes 02-08-2019

Om alvast in de stemming te komen hier nog een lekkere old-school film uit de eerste jaren dat ik ging.
Leuk om de verschillen te zien met vroeger en nu. En wat zat er toch een prachtig geluid in die camera :devil:

Misschien dat ik vrijdag ook weer een kijkje kom nemen.

Vanavond ook maar eens een kijkje nemen in Düren. Vorig jaar was erg leuk, dus zal dit jaar ook wel goed komen. En een beetje regen is ook niet zo erg, zolang het niet staat te gieten tijdens de show. :)

website annakirmes:
Aufgrund des Regens des vergangenen Wochenendes steht dem diesjährigen Feuerwerk auf der Annakirmes nichts im Wege und kann wie gewohnt am Freitagabend gegen 22:20 Uhr stattfinden.

Für alle Radfahrer: Der Ruruferradweg aus Richtung Niederau kommend ist ab der Kuhbrücke bereits ab 18 Uhr gesperrt und nicht mehr befahrbar!

Dat is mooi nieuws. Nu nog hopen dat het dan droog blijft. Gezien er nu toch wel wat buitjes op Düren af stormen.

Wat een heerlijke show weer dit jaar
En voor mijn gevoel erg lang. Wat een aantal prachtige shells werden hier gestookt en een bizarre finale.

Tot volgend jaar!

Gezellige avond gehad :biertje:
Vond de show vrij matig, de finale slapjes en erg kort.
Ook de nieuwe locatie is mij niet echt bevallen, minder intens dan bij de flatjes.

Weer een leuke show gezien maar voor mijn gevoel wordt het elk jaar wel wat minder.
Maar blijft genoeg over. Leuke shells gezien, zoals die met fluiters erin.
Finale was ook even goed gas geven!

Was weer een gezellige avond, hierbij de beelden:

S1120508.jpg

S1120514.jpg

S1120520.jpg

S1120533.jpg

20190802_224442.jpg

20190802_224546.jpg

De film:

:handsup:

Leuke show weer gisterenavond. Aantal kwalitatief goede shells gezien, maar toch ook wel wat mindere helaas. Ook ik vond het vorig jaar wel wat beter. Desondanks wel genoten van de show. :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan