Duo aangehouden naar vernielen verkeersbord

Starburst

VWC lid
Dankzij getuigen heeft de politie zondag 6 juni twee Apeldoornse tieners kunnen aanhouden. Zij worden ervan verdacht op de Hoge Dries in Apeldoorn een verkeersbord te hebben vernield.

De politie kreeg de melding omstreeks 00.30 uur en trof beide jongeren in een bushokje op de hoek Hoge Dries met de Koning Stadhouderslaan aan. Eén van hen, en 17-jarige jongen, had het nodige aan bachus geofferd en had ook nog vuurwerk bij zich. Met zijn 16-jarige vriend werden beiden naar het politiebureau overgebracht. Hier werden zij verhoord en proces-verbaal wordt opgemaakt.

Bron

Idd heel goed. dit soort dingen brengt het VW alleen maar slecht in het nieuws. En dat willen we natuurlijk niet hebben. Gewoon lekker die kosten bij hun verhalen.

Bron???

dit is de originele BRON. Moet je eens mee stoppen joh met dat verkapte spammen van je site door zogenaamd jou site als bron aan te geven wat helemaal niet zo is.

anyways,

Meer dan een boete of een taakstrafje zal ik vrees niet inzitten. Naast het betalen van de schade natuurlijk. Goed dat er eenns een paar vernielzuchtige gepakt worden op heterdaad

Bron???

dit is de originele BRON. Moet je eens mee stoppen joh met dat verkapte spammen van je site door zogenaamd jou site als bron aan te geven wat helemaal niet zo is.

anyways,

Meer dan een boete of een taakstrafje zal ik vrees niet inzitten. Naast het betalen van de schade natuurlijk. Goed dat er eenns een paar vernielzuchtige gepakt worden op heterdaad

Voordat je conclusies gaat trekken moet je eerst kijken naar de achtergrond. Dit artikel kwam vers van de persbank waar ik tevens lid van ben. Daar worden de berichten gedeeld aan de media. Het artikel was nog niet eens op de politie site vermeld. Zo krijg ik ook iedere keer een mailtje wanneer ik van een bericht gebruik maak. Hieronder geciteerd:

"Met dank voor uw bestelling vindt u hierbij het door u gewenste bericht uit onze persberichtenbank. Bel onderstaand nummer als er problemen zijn.

Dit bericht is automatisch gegenereerd.

interactief Nederlands persbureau"

Maar voortaan zet ik mij maar niet meer in. Daar is toch geen waardering voor.

Maar hij bedoeld waarschijnlijk dat het niet de bron is waar dit vandaag komt. Het bericht dat hier dus geplaatst wordt.

Zoals RedBaron al zegt, zal er wel niet veel straf voor komen, en daar gaat Nederland ook vaak de fout in.

Back
Bovenaan