Dumbum Single Shot

Vandaag zag ik ze nog op de site van flinkvuurwerk(Delft) staan. Nu niet meer:no:
Gelukkig heb ik een paar pakjes besteld.

Edit: ze staan er nu wel weer op:)

Vandaag zag ik ze nog op de site van flinkvuurwerk(Delft) staan. Nu niet meer:no:

Alleen zijn ze daar meteen weer 15 euro per pakje, absurd.

Edit: huh, 5 euro nu?

Laatst bewerkt:
Ik heb een treinreisje naar Emmen en 17km fietsen in de regen er niet voor over. VOlgend jaar wel weer zien.

Toch nog maar wat pakjes meegenomen a €7.50 in de losse verkoop in Steenbergen, nav de lovende reacties hier. Ben benieuwd :)

Stel er blijkt meer dan 2 gram flash in te zitten. Dat zou namelijk verklaren dat ze zo hard knallen.

Ik zal mijn naam wel weer eer aandoen. Film volgt nog wel. Of miss toch niet als er blijkt dat er echt te veel in zit. Ik wil geen slapende honden wakker maken. Als ik geen video post dan weten jullie denk ik wel genoeg.

als je het mij vraagt mine is echt mooi uitgevoerd, en de klap is lekker.
en ruim onder de grens..

Flink vuurwerk is in de buurt :wink: Bedankt kerel.

5 pleuro is wel een erg mooie prijs, maandag maar even langs rijden :D

Ik weet niet hoe dat bij de rest is maar ik koop altijd tijdens de verkoopdagen nog een hoop kleine dingen, geen idee waarom :bonk:

Ook 1 afgestoken en moet zeggen dat ze een goeie knal geven, sowieso harder dan de single shots die nu op de markt zijn. En wat hierboven ook gezegd wordt, mooie mine en ti boeket. Leuk om te hebben maar verwacht geen onwijze dreunen :wink:

aleen al voor mine en mooi ti boeket zo ziuver dat genieten is dat is al must have :D knal is ook gewoon goed

Heb deze zelf ( nog ) niet, maar wat buurjongens stonden ze gisteravond af te steken, zijn toch wel erg gave dingen zeg. Mooie blink mine en echt wel een heerlijke doffe klap komt er vanaf!

In Breda niet geleverd bij mijn bestelling. Was een vrachtwagen te laat :frusty:

Dit had ik ook, zou een uurtje later geleverd worden. Dan maar met een maat even naar de Chinees gegaan, 1.5 uur later terug bleek de vrachtwagen aangehouden te zijn en zou er binnen enkele minuten zijn. Die was er dan ook binnen 5 minuten en vervolgens m'n dumbum cakes en single shots mee gekregen. Jammer van het wachten maar kan gebeuren en kreeg ook iets leuks mee:).

Back
Bovenaan