Dumbum Scream Rocket

Mag je vinden uiteraard. Maar moet nu 50% van je posts hier bestaan uit gezeik over prijzen en dat de nieuwe producten niet goed zijn?

Dat is de exacte reden dat importeurs af en toe gek worden van juist de liefhebbers en freaks! Hou daar gewoon eens rekening mee!

Als t niet goed is dan is het niet goed en te duur is te duur.

Kan er niks aan veranderen dat moet de importeur doen.

Vind de fluit goed uitgewerkt, hij stopt niet halverwege maar gaat net over op die rauwe piek...hoogte ook goed. En een crackeling boeketje.

Ik ben het toch deels met Sirens eens. Ik ben nog niet overtuigd. Concept is goed, maar het "pakt" me nog niet.

De prijs is opzich prima. Scheelt toch weer de helft t.o.v. de GBV-weco Tolle Lola

Mag je vinden uiteraard. Maar moet nu 50% van je posts hier bestaan uit gezeik over prijzen en dat de nieuwe producten niet goed zijn?

Dat is de exacte reden dat importeurs af en toe gek worden van juist de liefhebbers en freaks! Hou daar gewoon eens rekening mee!

Ja en jij weet alles altijd beter. Als iedereen elkaar gewoon elkaars mening laat geven.

Vind deze pijlen best lekker hoor, mooie zilverstaart, fluit, crackling boeket! Heb ze besteld!!

Pakketje van de eerste video gaat nog wel, 2de video ziet er maar zeer karig uit. Dit jaar maar voor de Hetlat Blitzies gaan!

Pak ik mooi een doosje Tolle Lola's.
Die hebben een goeie gil en geen prut crackling finale.
En ik hoef er niet eens een eind voor te rijden.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde heb gedaan haha. Heb ook wat oud vertrouwde Tolle Lola's besteld. Beter verkrijgbaar en een bewezen product. Deze moet dat nog voor elkaar zien te krijgen.

Maar als ze beter beschikbaar worden en een beetje degelijk presteren, dan heeft GBV een aardige concurrent er bij

op de verpakking staat trouwens wel iets in de strekking van screaming with titanium salute bang dacht dat de NL crackling had? ach we gaan het zien.

Pijlen zien er zeker goed uit! Nu valt het mij wel op dat er geen NEDERLANDSE handleiding opzit! Moet toch want anders is het oh zo illegaal?

Nee helemaal geen woord Nederlands te bekennen! @Dario welke batch heb jij ? ik 1395-F2-0112/2016 Het zijn wel gewoon de RS6XS rockets. Gehaald in Steenbergen voor een maat van mij die gewone screams helemaal geweldig vind.

WhatsApp Image 2018-12-30 at 21.27.52.jpg
WhatsApp Image 2018-12-30 at 21.27.52 (1).jpg

Hier de foto’s van mijn exemplaar. Zitten gewoon wat stickers opgeplakt wat ze soms met Duitse cakes ook doen. Bij Tropic zit er zelfs een vertaling flyer bij in alle bekende Europese talen.

6385CE03-1650-4969-846D-942D8B20DFDB.jpg

7210C2A0-E64F-4D15-B128-FD53D09AB454.jpg

Back
Bovenaan