Fireworkfreakz19
VWC lid
Blijft een bizar product. Weet iemand of deze in Nederland nog ergens worden aangeboden?
Jaa zag dat die bij Vuurwerk Berkel te koop is voor 39,95
https://berkel.webshop.kei.io/artikel/art-328-scream-battery-25-shots
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijft een bizar product. Weet iemand of deze in Nederland nog ergens worden aangeboden?
https://vuurwerkgiezen.nl/artikel/scream-battery-25shBlijft een bizar product. Weet iemand of deze in Nederland nog ergens worden aangeboden?
Die drie-traps scream-effecten waren echt heerlijk! Wel jammer dat er diverse shots waren waarbij de scream-bombette niet afging.
Toevallig gefilmd? Ben heel benieuwd naar meer straatbeelden van deze fluitcake!
Ben heel benieuwd, staan er 6 van deze in de straat dit jaarNee, helaas. De duur van een enkele drie-traps scream effect duurt zo lang (en ze gaan zo hoog/ver) dat ze overstemd worden door het volgende shot dat de lucht al in gaat. Als de laatste afgevuurd is, merk je pas hoelang de duur van een enkel effect is (de laatste shots fluiten nog na). Als deze in salvo's zou hebben geschoten, zou het waarschijnlijk nog beter zijn overgekomen. Het zou dan zoiets als de grote broer van de "Three Stage Trouble" van RedWire worden.
Schaars. Nog wel in Nieuw Weerdinge, heb 'm elders ook nog gezien maar weenie meer waar. Wordt hier 18u opening met een Cairo ik was er bij Giezen dit jaar wel op tijd bij
Goude prijzen daar zegQuartel Pijnacker heeft ze ook nog.
Goude prijzen daar zeg
Idd, al hebben ze qua fluitblokken nog wel wat te kiezen voor de klant.
Het valt me echt op dat de bekende merken en organisaties (Lesli, Proline, VWT end.) geen fluitcakes (300 tot 500 gram) in hun assortiment hebben dit jaar. Er staat me iets bij dat er vorig jaar iets rondging over speciale (vervoers/verpakkings)eisen die worden gesteld aan cakes met fluitkruit hierin. Weet iemand hier meer van af?
Er is het een en ander gaande wat betreft de gevarenklasse voor producten met fluit/spinners. Uit enkele testen van het ILT is gebleken dat deze effecten in hun kooiverpakking (nu dus 1.4G) massa-explosief kunnen reageren.