Dumbum Scream battery 25sh

Koala

VWC lid
Artikelnummer: C2525SC14
Artikelnaam: Dumbum Scream 25sh
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 325 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Whistling tail
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: 30sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €25

C2525SC14.png

Wij danken Eurostar Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg lekkere fluit heeft deze die ook erg lang doorgaan! En eindelijk een keer niet van die prul boeketjes.

Heerlijk ding, mooie goedkope vervanger voor mij voor de geisterblitz

Uitgaande van de onlineprijzen :

Gesterblitz 100 schoten - 150 euro
Scream Battery 25 schoten x 4 ( a 35 euro ) = 100 schoten = € 140,00

Hoe zo goedkoper dan, het scheelt een tientje ?

Los van het feit dat de Geisterblitz al veel goedkoper wordt aangeboden.

Deze maar eens in de gaten houden of hij ergens voor een leuke prijs word aan geboden.

Fluit is lekker en irritant.

Uitgaande van de onlineprijzen :

Gesterblitz 100 schoten - 150 euro
Scream Battery 25 schoten x 4 ( a 35 euro ) = 100 schoten = € 140,00

Hoe zo goedkoper dan, het scheelt een tientje ?

Los van het feit dat de Geisterblitz al veel goedkoper wordt aangeboden.
Ervanuitgaande dat deze in de aanbieding 25-30,- kost en ik genoeg heb aan 1-2 stuks, stuk cheaper onderaan de streep

De enige nog overgebleven rauwe fluit cake/compound op mijn shortlist. De rest allemaal doorgestreept ondertussen. Dit moet 'm dan maar gaan worden (voor max 25,-).

hey bonzo, wat heeft deze meer/beter dan de rotp die nu voor 2 tientjes te vinden is in rijssen?

hey bonzo, wat heeft deze meer/beter dan de rotp die nu voor 2 tientjes te vinden is in rijssen?

Meningen verschillen, maar ik vind de ROTP al 3 jaar op rij pure middelmaat (in tegenstelling tot de 2015/2016 batches). Was ook de minste van al mijn rauwe fluitcakes vorig jaar (en ik had iets van 8 verschillende). Voor mij is het daarom moeilijk voor te stellen dat als iemand vorig jaar een ROTP en (bijv) Sky Screamers 2.0 na elkaar hoorde, dat die persoon dan zegt 'wow, die ROTP is echt supervet!'

Sterker nog, voor mij voelt een ROTP een beetje als een Transbomber, een nostalgisch, een beetje inmiddels een beetje achterhaald artikel, waar velen in blijven hangen (vanuit imago van het product of prijsoogpunt)

On topic:
Hoe deze in het echt presteert blijft afwachten, maar deze fluit gaat lekker lang door en klinken lekker irritant. Potentieel is deze daardoor veel beter dan ROTP. I'll give it a try, want een ROTP staat hier niet meer in de straat.

Back
Bovenaan