Duitsland

Voor mij de eerste keer dat ik in Duitsland haal,
Dus vroeg ik me af of het er druk zal zijn?! Ik ga naar de Aldi in Aken. Is het slim om een stukje verder te rijden wegens de drukte? En hoe laat gaan jullie?
Groetjes !(en alvast een knallend nieuwjaar)

Iemand ervaring in Geldern?? Wil hier heel graag heen mits de drukte dit toelaat. Dusss ervaringen........

Voor mij de eerste keer dat ik in Duitsland haal,
Dus vroeg ik me af of het er druk zal zijn?! Ik ga naar de Aldi in Aken. Is het slim om een stukje verder te rijden wegens de drukte? En hoe laat gaan jullie?
Groetjes !(en alvast een knallend nieuwjaar)

Ik sta om 7:00 bij Valk voor de deur, daarna drop ik alles thuis. Zal zo rond 8:30 in Duitsland zitten denk ik. Ik rijd altijd een stukje verder. Ideaal.

:thumbsup:
Iemand ervaring in Geldern?? Wil hier heel graag heen mits de drukte dit toelaat. Dusss ervaringen........

Ja ik ben dr verleden jaar geweest:D.Is heel goed te doen:yes:Succes met je inkopen:bye:Zelfs de voorlaatste en laatste dag geweest,was genoeg,beter dan Kleve en Goch vind ik

Ik moet werken de hele week en kan pas de 31e gaan. Ga wel voor 7 uur openingstijd erzijn. Is er dan nog vuurwerk bij lidl, aldi etc?

Ik ga het dit jaar halen bij de LIDL en de posten-börse zo rond Emlichhein.
Ik ga het halen op donderdagochtend is dat het te doen rond die tijd of zal ik doorrijden.

Ik ga het dit jaar halen bij de LIDL en de posten-börse zo rond Emlichhein.
Ik ga het halen op donderdagochtend is dat het te doen rond die tijd of zal ik doorrijden.

Ik ga ook :P Rij maar door is voor mij weer rustiger haha :tongue2:

Edit: Oops verkeerd gelezen kom daar totaal niet in de buurt :P

loont toch heel niet meer om helemaal naar duitsland te rijden van andere kant van het land, zo bijzonder is het spul niet, en heel goed koop vind ik het persoonlijk ook niet meer

loont toch heel niet meer om helemaal naar duitsland te rijden van andere kant van het land, zo bijzonder is het spul niet, en heel goed koop vind ik het persoonlijk ook niet meer

Het loont echt wel! Het is misschien niet bijzonder maar er zitten leuke en goedkope dingen tussen zoals de Alligator/Laser/High Speed Bombs (pijlen). Ook geeft het elk jaar weer een heerlijke, aparte sfeer.

Back
Bovenaan