Duitsland

Boys, gaat dit passen in een Opel Corsa?

Black Ice x8
Sin City x2
Evil Lights x4
Dragon Fire x14
Laser x10
Aligator x26
Leuchtspektakel x3
High Speed Bombs x6
Fire Fantasy x3
Uranus x1
Knal assortiment x1
Pyro Fun Kids x1

Ik vind het altijd grappig om te zien dat mensen lijstjes voor Duitsland maken. Ik rijd er altijd naartoe, onthoud de leuke namen van voorgaande jaren en de ervaringen + filmpjes van internet, kwak de kar vol bij de ald en lidl, rij nog ff langs de plus of rewe voor iets leuks en ga met een volle kofferbak weer naar huis :D

Ik vind het altijd grappig om te zien dat mensen lijstjes voor Duitsland maken. Ik rijd er altijd naartoe, onthoud de leuke namen van voorgaande jaren en de ervaringen + filmpjes van internet, kwak de kar vol bij de ald en lidl, rij nog ff langs de plus of rewe voor iets leuks en ga met een volle kofferbak weer naar huis :D

Ik pak niet voor €600 random dingen uit de schappen.

Wordt er eigenlijk elke dag vuurwerk geleverd bij de Aldi/Lidl, etc. ? Of komt er 29 december een container en moeten ze daar 3 dagen mee doen ? Ik wil namelijk 30 december gaan en ben bang dat anders al een groot deel uitverkocht is.
Wat zijn eigenlijk rustige plaatsen over de grens bij Nijmegen ? Kleve/Goch of nog verder duitsland in ?

Wordt er eigenlijk elke dag vuurwerk geleverd bij de Aldi/Lidl, etc. ? Of komt er 29 december een container en moeten ze daar 3 dagen mee doen ? Ik wil namelijk 30 december gaan en ben bang dat anders al een groot deel uitverkocht is.
Wat zijn eigenlijk rustige plaatsen over de grens bij Nijmegen ? Kleve/Goch of nog verder duitsland in ?

Bij lidl is het zo dat de non food sectie 1 keer geleverd word en op = op.
Ik neem aan dat dit met het vuurwerk ook zo is aangezien het bij het non food gedeelte hoort.
Toch krijgt men weleens bv 8 colli van 1 cak waarvan 2 colli maar in het vak past. Dan wordt dit wel aangevuld maar ik denk dat het 1 keer in het filliaal toebedeelt word.

Beste joost als ik jou was zou ik dan naar kalkar of rees rijden,ben zelf verleden jaar daar geweest voorlaatste dag en alles was behoorlijk uitgedund daar rond koch :(,en ben toen zelf naar geldern gereden en daar was genoeg heb je ook zoow 10 winkels in een straal van een km of 5 :) en ook laatste dag was genoeg daar

Die Black Ice pot is inderdaad een omlabeling van de Bazooka van vorig jaar. Had die er bij vorig jaar en dat was een grote deceptie ...
Schoot alle 47 shots rustig achter elkaar eruit, geen salvo's of andere effecten.

Die Black Ice pot is inderdaad een omlabeling van de Bazooka van vorig jaar. Had die er bij vorig jaar en dat was een grote deceptie ...
Schoot alle 47 shots rustig achter elkaar eruit, geen salvo's of andere effecten.

Weet jij of nog meer mensen hier last van hadden?

Volgens mij wel. Moet hier nog wel wat op het forum staan. Ik zal eens zoeken.

Ps: zoek maar eens op bazooka ...

Weet jij of nog meer mensen hier last van hadden?

Ik onder andere. Dikke aanfluiting.. Misschien kan iemand op feuerwerkforum te weten komen of het dit jaar nog dezelfde cake is? Mijn Duits is drama en google translate laat me in de steek.

Back
Bovenaan