[Duitsland] Pyroshop in der Nähe von Braunschweig hochgenommen

killerdome

VWC lid
[Duitsland] Pyroshop in der Nähe von Braunschweig hochgenommen

Die Polizei hat am Mittwoch in Harvesse (Kreis Peine) ein Lager mit illegalem Sprengstoff und illegalen Feuerwerkskörpern geräumt. „Es handelt sich um mehrere hundert Kilo, bis zu einer Tonne", sagte Wolfgang Klages, Pressesprecher der Polizeiinspektion Braunschweig.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gaat volgens mij om deze online shop, heb eens gehoord dat deze shop gewoon uit Duitsland komt. http://www.euro-pyro.pl Alles is nu ook van de website gehaald. Dit moet dus voor 99% zeker om deze shop gaan...

Maar goed ook dat ze zijn gepakt, want dat spul hoort niet met de post verstuurd te worden!

Je zou daar maar besteld hebben... de politie probeert vast en zeker bij het klantenbestand te komen, staan ze straks met 6 man voor je deur :)

Inderdaad, iedereen die heeft besteld snel even alle artillerie evacueren want grote kans dat ze volgende week op de koffie komen. Ben overigens wel benieuwd of mijn onderwaterbommen nog aankomen ...:sad:

Als je zag wat er voor zwaar materieel op die website werd aangeboden (ook aan Duitsers).. Niet zo gek dat de Duitse polizei zich dan daarmee gaat bemoeien..

Wel netjes ingeruimd die opslag overigens ;)

Admin. met 2000 adressen!!! Tja hoeveel Nederlanders zitten hier tussen.???

Oeps.
Gr Wim

Kijk op 1 minuut 20 hoe je een shell in een buis doet :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Misschien dat hij dat deed om aan de hand van de mortier te kunnen vaststellen welk kaliber de shell was?

Voor velen misschien een overbodige melding, maar laten we in ieder geval wel heel duidelijk zijn naar die hier geen ervaring mee hebben en dit filmpje bekijken én ideeën hebben dit ook ooit eens te gaan doen (om dus potentiële ongelukken te voorkomen): Een shell moet er dus absoluut niet in op die manier!

Admin. met 2000 adressen!!! Tja hoeveel Nederlanders zitten hier tussen.???

Oeps.
Gr Wim

In de meeste gevallen zullen ze denk ik geen zaak hebben. Ze hebben dan wel administratie, maar volgens mij kunnen ze pas ook echt wat als ze daadwerkelijk de bestelde goederen aantreffen bij diegene. En het meeste is afgelopen Oud en Nieuw wel afgeschoten.

In de meeste gevallen zullen ze denk ik geen zaak hebben. Ze hebben dan wel administratie, maar volgens mij kunnen ze pas ook echt wat als ze daadwerkelijk de bestelde goederen aantreffen bij diegene. En het meeste is afgelopen Oud en Nieuw wel afgeschoten.

Ben ik wel met je eens, echter sta je volgens mij liever niet op dat lijstje.
Is denk ik wel voer voor justitie in Nederland lijkt me.
(agent geeft ook aan dat hier onderzoek op komt)
Gr Wim

Laatst bewerkt:
Jammer dat er weer vuurwerk slecht in het nieuws is.
En al helemaal dat hun een Shell onderste boven in de mortier doen.
Zo komen er alleen maar meer ongelukken.
Hoop toch dat dat geen pyrotechnicus is anders is dat echt een van niveau 1. Slecht dus.

indd dit moet wel een agent in opleiding zijn of de buurman die komt kijken want echt veel is dit ook niet waard natuurlijk

Ook nog een filmpje gevonden. waarin gezegd word door de betreffende " wie de laatste weken bezorgings gehad heeft de spullen onmiddelijk uit het huis te verwijderen. Voordat een huiszoeking plaats zal vinden "

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan