Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees net op de plaatselijke nieuwssite daar,dat die man vantevoren met een metalen mortierbuis aan het zeulen was.zegt genoeg zo lijkt me...
Natuurlijk wel, bij al die zelfbouw gasten is het wachten op een ongeluk, net als die franse zelfbouwers...kwestie van tijd.
Mooie foto bij het artikel van Ruben "ik zorg persoonlijk voor een algeheel vuurwerkverbod" Koet.
Dan vrees ik toch het ergste voor een van de Hausspion/Pam e La/hhhjjfff gasten..
Pff, vreselijk nieuws.
Je kunt wel de betweter uithangen maar geef dan zelf ook eens het goede voorbeeld
Het lijkt bijna alsof je over je eigen reacties praat. hehehe
Dit maakt het erger? Het is toch erg voor ieder die dit overkomt. Of je het nu zelf opzoekt of niet. Iedereen maakt fouten, de één rijd zonder helm de ander rijd 280 op een motor en deze mensen maken zwaar vuurwerk. Wie het ook zij, is erg dat het gebeurd is en daar blijft het ook bij. Het is nu wel het risico van het vak.
Je kunt me veel verwijten maar ik sta niet met een grote shell op mijn borst of naast mijn hoofd en dan maar schreeuwen dat het o zo gevaarlijk is en we het niet moeten doen, toch Genius![]()
In nieuwsartikel staat dat er gebruik werd gemaakt van een metalen cilinder. Dus het gaat om een degelijk grote shell die net na het afsteken ontploft moet zijn. Dus geen tijd om weg te komen.
Betreurend dit maar zo iets achter een woonwijk afsteken is gewoon fout. De bestelling is fout, de plek is fout.
Vind het overigens ook schandalig van Nederlandse media die hier misbruik van maakt.
Voor de rest heeft TheOftlerer en Hausspion vier uur geleden een video geupload. Dus zij zijn het niet. Weet niet van PamEla?
Het is niet gezegd dat het om een grote shell gaat. Voor hetzelfde heeft die kerel als een rund dat vuurwerk lopen misbruiken. Het zou de erste niet zijn die een shell probeert af te steken uit een PVC-pijp of een kachelpijp en dan door fragmentering van de buis volledig doorzeefd wordt... 'Staal' is ruim, als je een shell afsteekt uit een verkeerde stalen pijp kan het goed zijn dat die pijp door de druk die vrijkomt bij het lancerenuitt mekaar gaat klappen, maar daar heb je echt geen grote shells voor nodig.
Wel heel jammer dat zouets weer heeft moeten gebeuren.
Wie gebruikt er nou een grote metalen buis voor het lanceren van een vuurpijl? Die jongen had kennelijk kennis over vuurwerk, anders zou hij die niet een twee uit Tsjechië geregeld kunnen hebben.
Er kan sprake zijn van verschillende soorten situaties.De meest logische zou zijn
A: de shell was gelijk geklapt
B: de shell was gelijk na lancering geklapt.
Wie gebruikt er nou een grote metalen buis voor het lanceren van een vuurpijl? Die jongen had kennelijk kennis over vuurwerk, anders zou hij die niet een twee uit Tsjechië geregeld kunnen hebben.
Er kan sprake zijn van verschillende soorten situaties.De meest logische zou zijn
A: de shell was gelijk geklapt
B: de shell was gelijk na lancering geklapt.
Ja want die Ruben bouwt grote bommen zoals 1 kilobommen...
Nee, hij verheerlijkt en promoot die achterlijke knallers van honderden grammen waardoor nog meer onwetende kids in Nederland dit spul willen hebben. Hij houdt de illegale handel aardig in stand met zijn promotie materiaal.
Daarbij wat is het voor dooddoener? Eens is je geluk op. Mensen bellen achter het stuur, rijden/fietsen door rood, roken, drinken. Eens is je geluk op.....
Dit is geen dooddoener, dit is de werkelijkheid. Bij mij zal mijn geluk ook eens op zijn en of ik dan door vuurwerk of iets anders dood ga, dat weet niemand. Ik neem heel erg bewust zeer grote risico's, maar daar breng ik geen anderen mee in gevaar. Dit doen thuis knutselaars wel.
Maar Dennis jij staat met een zware bom in je handen voor een foto. Als die afgaat moet je ook niet achteraf huilen dan. Levensgevaarlijk man, savie? Je kunt wel de betweter uithangen maar geef dan zelf ook eens het goede voorbeeld
Klopt, als ik in het buitenland (waar het mag) door schietvelden loop waar gerookt wordt, bommen tijdens shows herladen worden in stalen pijpen, maltese bommen die met een aanstekertje aangestoken worden, neem ik zeer grote risico's, dat weet ik.
Je zal mijn vrouw na een ongeluk ook niet horen (ikzelf zal weinig meer zeggen denk ik), want ook zei weet wat voor enorme risico's vuurwerkers en mensen die er dicht bij aanwezig zijn, nemen. Ze weet dat dit mijn passie is waar ik voor over grenzen ga.
Ik stook sinds 3 jaar geen illegaal vuurwerk meer, ik stook op de juiste tijden en doe geen rare dingen met vuurwerk, dus wat bedoel je met het goede voorbeeld geven?