Duitse winkels die hetzelfde vuurwerk als in België verkopen

Dank je Grizmo. Mixed Emotions is wel erg mooi(even opgezocht) maar dan zal ik toch eerst de hoofdprijs van de eindejaarstrekking willen winnen zodat ik volgend jaar een tripje kan gaan maken:p Neem ik jouw mee en krijg je 1000 shop tegoed. Ik stuur je wel een PM als het zover is maar droom eerst nog even verder...

Maargoed, wel een idee om ooit eens tijdens een vakantie een tussenstop te maken mocht ik in de beurt komen. Hoewel, 120 euro zoals je zegt best veel geld blijft voor een cake van 61 schoten.

Klopt, is veel geld maar wel heel mooi. Heb deze heel lang geleden ieder jaar in mijn collectie gehad. Samen met ander spul van Weco. Ik mis dat spul echt, want het is echt kwaliteit dat je hebt. In Zwitserland mag je als particulier best wel veel kopen wat hier verboden is. Ik was er een aantal jaar geleden in de buurt op vakantie (Zwarte Woud) en zag in de verte vuurwerk afgestoken worden. Groot kaliber en vroeg toen aan een v.d. medewerkers wat dat was, bleek een viering te zijn op 1 augustus. Dan kun je niet alleen ook zelf afsteken maar ook mooie shows zien. Misschien wanneer je van plan daar eens naartoe te gaan dat je dan zorgt dat het dan rond die datum is. :)

Enne, mocht je een dikke prijs winnen. Ik hou je aan je woord. haha.. 1000,- piek voor mij en ik rij graag met je mee. ;)

Back
Bovenaan