Duitse winkels bij Limburgse grens

Wij gaan wel naar de Centershop vlakbij Heinsberg, dan hebben wij geen last van jullie koopgedrag. :D haha

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de Aldi-Süds en Lidls in en om Aachen ?

Ik ben de laatste jaren gewent om wat noordelijker de grens over te gaan, en vervolgens ook iets verder te rijden (altijd 30 december bij opening). Heb dan totaal geen moeite met voorraad. Volop in de schappen.

Dit jaar ga ik voor het eerst bij Aachen de grens over, er zijn genoeg vestigingen die ik heb genoteerd (ook iets verder).
Maar ik vroeg me af of iemand ervaring heeft bij de eerste vestigingen over de grens ?
Ik ga dit jaar op 30 december voor de middag (maar niet meteen bij opening)...

Vlak over de grens bij Tegelen/Venlo heb je ook een Aldi/Lidl

Poststraße 67,41334 Nettetal,Duitsland.

en niet te vergeten de Getrankhallen die er tegenover ligt, dus goedkoop bier en vuurwerk op dezelfde straße.:D

Voorheen ging ik naar Centershop bij kerkrade de grens over in kohlscheid,,,maar die vestiging verkoopt niet het hele assorti zie ik .

Dan wordt het eschweiler of huckelhoven....

Wil voor het eerst naar Duitsland dit jaar. Zag bij niederkruchten Aldi sud, Lidl, centershop en netto op Google maps. Zijn dit goeie winkels en Is Niederkruchten erg druk?

Wil voor het eerst naar Duitsland dit jaar. Zag bij niederkruchten Aldi sud, Lidl, centershop en netto op Google maps. Zijn dit goeie winkels en Is Niederkruchten erg druk?
Wat Jakhal zegt. Zeker niet te druk maar je moet er wel een beetje oo tijd bij zijn. Sla ook zeker de trinkgut niet over, netto daarentegen wel.
Als je iets verder door rijdt naar heinsberg heb je zo ongeveer iedere winkel zitten in een straal van een paar kilometer.

of je gaat in vlodrop de grens over richting huckelhoven, daar heb je alle winkels in een straal van 2km liggen zoals Aldi, Lidl,Kaufland,Centershop,Edeka,Kodi,Penny,Norma,Hagebau etc.
enige winkel wat er niet in de buurt ligt is de Trinkgut.
daar moet je voor naar elmpt, heeft wel altijd mooie collectie, meestal Panda en Lesli.

of je gaat in vlodrop de grens over richting huckelhoven, daar heb je alle winkels in een straal van 2km liggen zoals Aldi, Lidl,Kaufland,Centershop,Edeka,Kodi,Penny,Norma,Hagebau etc.
enige winkel wat er niet in de buurt ligt is de Trinkgut.
daar moet je voor naar elmpt, heeft wel altijd mooie collectie, meestal Panda en Lesli.

Thanks! :)

ja dan heb je de meeste keuze, of je moet een chagrijnig wijf hebben in de morgen dan krijg je niet veel.
had ik afgelopen jaar in de kaufland, wilde graag 2 kartons bloody mary hebben maar kreeg er maar 11 omdat andere mensen ook nog iets wilden zei ze tegen mij.
tja zei ik ,niet iedereen staat hier om 7 uur aan de deur, maar dat mocht niet baten, ze wachtte gewoon met bijvullen totdat ik de winkel uit was whahahahha

Is er nog iemand die adressen heeft van vuurwerkwinkels (en dan niet de aldi of lidl) net over de grens bij Venlo?

Ik ben opzoek naar winkels die Lesli vuurwerk verkopen.

Groeten

Trinkgut en Centershop verkopen wat Lesli. Bij de Trinkgut hebben ze het meeste. Als je echt veel keus wil uit Lesli spullen kan je dat het beste bij Tosch bestellen en afhalen in Düsseldorf.

Back
Bovenaan