Duel Dordrecht - Feyenoord tijdelijk gestaakt wegens vuurwerk

Het oefenduel van Feyenoord in en tegen FC Dordecht is vanavond voor even gestaakt geweest. Supporter hadden zoveel vuurwerk afgestoken dat er nauwelijks nog zicht was op het veld.
Het duel begon om 20.30 uur en is inmiddels weer hervat bij een stand van 0-0.

Tussenstand Dordrecht - Feyenoord: 0-4. (Fer, Leerdam, Fernandez, Cissé)

Opstelling Feyenoord: Mulder, Leerdam, Vlaar, De Vrij, Nelom, Clasie, El Ahmadi, Fer, Biseswar, Fernandez, Cisse (Redactie)

bron

Laatst bewerkt door een moderator:
Collega van me was er ook bij. Schijnt een puinhoop te zijn geweest. Me stond klaar....

De ME staat altijd klaar ook al voetbalt feyenoord nog niet eens. Het is meer een voorzorg, want nee dan komen de gevaarlijke Feyenoord-supporters.
Er werd wat vuurwerk op het veld gegooid, nee het mag niet (het is zelfs erg stout), maar om nou te zeggen dat het een puinhoop was.

En dat zit je hier bij Hajduk te kijken en dan zie je zoveel vuurwerk in het stadion, geweldig gewoon ;)

Het is dat we het niet gewend zijn in Nederland...

In andere landen is dit bij voetbal niks bijzonders meer. Hier gelden echter veel regels en moet je je soms afvragen of je nog wel 'vrij' bent als supporter.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet voor rellen en het hele zootje, maar een beetje vuurwerk op de tribune mag van wij wel. Dat het op het veld beland is niet de bedoeling, maar dat de media daar weer zoveel ophef over maakt... :bonk: Alsof ze dat bij een andere club nooit doen...

Denk dat de media dit ook deels doen om de huidige situatie bij Feyenoord erger te laten lijken. Ik las dit bericht op eredivisie live en er stond echt zo van dat het gestaakt was en de match echt absoluut niet zo ver kon. Achteraf blijkt het wel mee te vallen. Het is ophef makkerij... zie je bij veel clubs... Jammer !

Back
Bovenaan