Druten 04-08-2011

Jullie waren dus degene die voor mij stonden. Jullie waren toch met z'n 2en? Oja, en met een Heineken paraplu? Ik herken het aan de herrie op de achtergrond. De jongens dachten blijkbaar dat ze goed konden zingen...:shocked:

we waren idd met 2en maar het was geen heineken paraplu maar een pyrostar paraplu haha

we waren idd met 2en maar het was geen heineken paraplu maar een pyrostar paraplu haha

Nu weet ik het ook niet meer, ik was ervan overtuigd dat het een kleine Heineken paraplu was, maar nu weet ik het niet meer zeker. Ik vermoed dat jullie het dan toch waren. Aangezien dat geschreeuw zo duidelijk was op je film.

Nu weet ik het ook niet meer, ik was ervan overtuigd dat het een kleine Heineken paraplu was, maar nu weet ik het niet meer zeker. Ik vermoed dat jullie het dan toch waren. Aangezien dat geschreeuw zo duidelijk was op je film.

haha ja ach lekker boeiend:p wij hadden iig allebei een petje op

Het was weer een leuke show, mooie bommen gezien (vooral de burst was af en toe erg hard).Het effect van sommige 5 inchers vond ik ietwat mager en natuurlijk de finale die eigenlijk geen finale mag heten, maargoed ik en mijn vriendin hebben ons weer vermaakt. Volgende keer idd een rol ductape mee voor die schreeuwende lompe boeren. ciao

En hier is dan mijn 2e filmpje. Gefilmd vanaf het schietveld.
Hij is iets out of focus, dus ik zou hem niet geheel full screen bekijken en natuurlijk full HD, dan valt het nog wel mee. Ook zitten er aan het einde enkele druppels op de lens. Ik was iets nerveus voor het begin, en heb er niet meer bij stil gestaan dat dat ook kon gebeuren...vergeven jullie mij? :p

Evengoed zeg ik: Enjoy :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan