Drugs, vuurwerk en boksbeugel in huis

DW2000

VWC lid
KOUDUM – In de woning van een 19-jarige man uit Koudum vond de politie donderdag 40 gram speed, 20 gram wiet, MDMA-kristallen, een boksbeugel en zo’n 70 nitraatstrijkers.
De man was in Bolsward, tussen de Marwertflat en de Keppensflat, aangehouden voor het bezitten van een wikkel met een onbekende stof. Hij verklaarde dat hij aan het dealen was.

bron

Ik denk dat hij voor die "nitraatstrijkers" het zwaarste wordt gestraft en dat hij voor de andere zaken een voorwaardelijk straf krijgt, tenminste als ik de rechtsgang in Nederland een beetje ken :bonk:

Ik denk dat hij voor die "nitraatstrijkers" het zwaarste wordt gestraft en dat hij voor de andere zaken een voorwaardelijk straf krijgt, tenminste als ik de rechtsgang in Nederland een beetje ken :bonk:

een boksbeugel valt onder wapen wet cat. 1 dacht ik, dus hetzelfde als bezit van een vuurwapen. Overigens gaf hij zelf toe dat hij aan het dealen is dus ik denk die zogenaamde "nitraatstrijkers" het minste is waar hij zich zorgen over moet maken.

een boksbeugel valt onder wapen wet cat. 1 dacht ik, dus hetzelfde als bezit van een vuurwapen. Overigens gaf hij zelf toe dat hij aan het dealen is dus ik denk die zogenaamde "nitraatstrijkers" het minste is waar hij zich zorgen over moet maken.

I know, mijn berichten waren ook meer sarcastisch bedoeld !

betrapt met een wikkel met een onbekende stof. en dan toegeven dat je aan het dealen was.. dat is niet gewoon dom. dat is dom voor gevorderden!

Je vergeet de 40 gram speed, 20 gram wiet, MDMA-kristallen :angel:

Nee hoor. dat vonden ze in de woning in Koudum pas. volgens dit bericht was de man in Bolsward, waar hij betrapt werd op het bezit van de wikkel. ga je dan lopen verklaren dat je aan het dealen was, tja, dan geef je de agenten alle reden om ook eens een kijkje thuis te gaan nemen. de correcte verklaring was geweest: "maar meneer agent, u snapt toch zelf ook wel dat deze wikkel met chemisch geluk voor eigengebruik is? zie ik er soms uit als een dealer?" en daar was dan de kous mee af geweest. eigen gebruik is in nederland namelijk niet strafbaar. ze hadden hoogstens die wikkel in kunnen nemen. mits er ongeveer een grammetje in zat.

Nitraatstrijkers... had ik zelf nog niet bedacht!

Maar MDMA Kistallen? Bestaat dat wel dan? Ik ben niet zo thuis in de drugs maar dat lijkt me ook niet te bestaan

Nitraatstrijkers... had ik zelf nog niet bedacht!

Maar MDMA Kistallen? Bestaat dat wel dan? Ik ben niet zo thuis in de drugs maar dat lijkt me ook niet te bestaan

Zal wel een chemisch proces zijn dat ze een goedje kristalliseren, lekker belangrijk ook hahaha

Mdma is de werkzame stof in xtc, mdma kristal is dus die stof maar dan puur. Het bestaat wel degelijk.

En daarin heb je ook nog toeslagstoffen zitten. De echte pure kristallen bevatten 90% mdma.
Maargoed dit is off topic.

nitraatstrijkers?
we kennen allemaal een niet nader te noemen importeur in belgie die deze term daadwerkelijk gebruikt...
ughepyrostarughe

Back
Bovenaan