Dromen over vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Velen hebben last in de maand december om in slaap te komen, en dan met name de laatste dagen. Maar de paar uurtjes die je wel slaapt, droom jij dan wel eens over vuurwerk ?

Haha de ergste dromen zijn als je te laat wakker wordt op de 31ste en alle vuurwerkwinkels afgaat of ze nog wat hebben en je staat met lege handen op de 31ste

Gister gedroomd dat ik nog auto vol vuurwerk had maar niet wou afsteken en werd tegen gehouden, hele aparte droom.

Ik droom een paar keer per jaar over vuurwerk! Niet zo zeer in de laatste maanden, maar het hele jaar door! Er speelt zich vrijwel altijd hetzelfde verhaal af namelijk, of de vuurwerkwinkels zijn al dicht, of het is 1 januari en ik heb Oud & Nieuw gemist! Dat spookt natuurlijk door je hoofd en droom je weleens over 'je ergste nachtmerrie'! Verder heb ik vaak gedroomd dat ik in aug/sep al folders ging halen, opdat ik niets wilde missen!

Ik droom een pbaar keer per jaar over vuurwerk! Niet zo zeer in de laatste maanden, maar het hele jaar door! Er speelt zich vrijwel altijd hetzelfde verhaal af namelijk, of de vuurwerkwinkels zijn al dicht, of het is 1 januari en ik heb Oud & Nieuw gemist! Dat spookt natuurlijk door je hoofd en droom je weleens over 'je ergste nachtmerrie'! Verder heb ik vaak gedroomd dat ik in aug/sep al folders ging halen, opdat ik niets wilde missen!

haha heel herkenbaar

Ik droom een paar keer per jaar over vuurwerk! Niet zo zeer in de laatste maanden, maar het hele jaar door! Er speelt zich vrijwel altijd hetzelfde verhaal af namelijk, of de vuurwerkwinkels zijn al dicht, of het is 1 januari en ik heb Oud & Nieuw gemist! Dat spookt natuurlijk door je hoofd en droom je weleens over 'je ergste nachtmerrie'! Verder heb ik vaak gedroomd dat ik in aug/sep al folders ging halen, opdat ik niets wilde missen!

Ah dit herken ik: ik kan mij meerdere dromen herinneren waarbij het 00:00 is en dat ik en mijn ouders het vuurwerk vergeten zijn, mijn grootste nachtmerrie

Het is bij mij ook altijd ongeveer zoiets! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan