Dreamfireworks / Frits Pen vuurwerk

Dit zou idd een stuk handiger zijn , ware het niet dat een standaard folder een bepaalde prijs per stuk kost en een aangepaste folder vaak het dubbele, ik vermoed dat daarom voor deze manier gekozen is.

Ik vermoed dat niet alles loopt zoals het hoort te lopen. Denk dat het een manier is geboren uit nood.
Wanneer dit je marketingstrategie is heb je mijns inziens niet het beste voor met je eigen bedrijf. Kortom denk niet dat hiervoor is gekozen.

Hopelijk heeft Frits nog wel een goede verkoop.

Ik ga zeker nog even langs de 29ste met een paar 100 euro.
25% korting op alles kun je niet aan je voorbij laten gaan.

Wet iemand zo de openingstijden? ik zou graag de folder op willen halen maar omdat het toch een half uur rijden is heb ik geen zin om voor een dichte deur te staan.

lieve enschede dat is een stuk dichte bij als je het om rekent aan bezine ben je net zo duur uit bij frits denk ik zo of je moet in almelo wonen ;)

is Marijn er nu definitief uit bij Dream??
ik zie ze niet meer in de lijst met dealers staan op de Marijn-website
zou jammer zijn, want veel meer Marijn-dealers zijn er in de buurt niet :(

is Marijn er nu definitief uit bij Dream??
ik zie ze niet meer in de lijst met dealers staan op de Marijn-website
zou jammer zijn, want veel meer Marijn-dealers zijn er in de buurt niet :(

Van der riet-ambt delden verkoopt ook marijn staat alleen niet op de site

Als de verkoop al zo rommelig gaat dan zou ik zeker niet rekenen op een showtje :wink:

Bovendien, ik heb de huis-aan-huis compleet doorgelezen maar er stond niks van Dream in... misschien volgende week dan? Of is er inmiddels al iemand langs de zaak geweest? Begin toch wel erg nieuwsgierig te worden naar het assortiment en de prijzen..

@patrick: thanks, misschien is dat nog wel de moeite waard, is niet eens ver weg

Geen probleem Leo,ze staan als het goed is ook in de dealerslijst van Marijn.Ik ga hier zelf ook wat pakken binkies inslaan.Ik vind dit trouwens een gemiste kans voor Frits in voorgaande jaren heb ik hier altijd met veel plezier besteld maar hoe de gang van zaken nu is vind ik wel teleurstellend.Ik weet niet wat er precies achter zit maar dit is voor de vele vuurwerkliefhebbers geen goede zaak.Maargoed is zijn zoveel andere goede dealers.

vandaag begint de kerstmarkt in Glanerbrug om 20:00 uur is er een vuurwerkshow(tje) vanaf het dak cafe Nationaal.
schieter is Dreamfireworks.

in de huis aan huis stond idd niks,ik heb het ook gezien.
ze zijn gewoon erg druk daar en hebben minder tijd voor de vuurwerkverkoop.
maar de laatste 3 dagen verkoop maakt veel goed lijkt me met hoge kortingen.

ik ga zeker even kijken om 8 uur in Glanerbrug,het begin van mijn vakantie kan niet beter beginnen. :cool:

Nou, in de huis-aan-huis van deze week staat niets meer of minder dan wat hier al vermeld staat. Geen voorverkoop, wel 25% korting, adres + openingstijden.

Op AVP staat de folder zag ik, Marijn er definitief uit.

edit: hier de link, met dank aan Brainiac
http://www.megaupload.com/?d=WYQ4V7UF
(niet van Pen zelf, maar schijnt dezelfde folder te zijn)

Ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan hier. In het Bonfireworks topic valt wel wat te lezen al, maar na het bezoekje van VWC zullen we meer weten zodra het verslag online komt :)

Niks van gezien of gehoord... zal het weer zo gaan als vorig jaar??
Of is het nu al einde verhaal voor Dream qua consumentenverkoop?

hij had zijn winkel iig wel te koop staan...geen idee of men dit jaar nog vuurwerk zal verkopen. Denk dat het sowieso erg druk bij bonfire zal zijn en om dat nog een winkel ernaast te runnen en een schietbedrijf..ik geef het je te doen!

Er staan wel 2 url's in de folder, maar geen van beide heeft een shop. De tweede link heeft zelfs niet eens een site. Wel een aardige collectie en nieuws over een demo op 20 december. Jammer genoeg geen Marijn meer in de verkoop.

Back
Bovenaan