Dream Works

danielmi

VWC lid
Artikelnr: 3008
Naam: Dream Works
Aantal schoten: 40
Prijs: € 42,50
Gewicht Kruit: 490
Effect:Red tail to red star w/time rain, blue tail to sea blue stars w/time rain, yellow tail to yellow stars w/time rain. Blue mint to silver palm tree w/blue peony. Gold wave willow w/time rain. Silver chrysanthemum mine to silver chrysanthemum.

Film:

Meer info volgt.
http://forum.isandra.nl/index.php/topic,1404.0.html

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedoelde, waar haalt hij zijn info vandaan? Harde crackling, maar hoe weet je dat zonder een filmpje gezien te hebben?

Filmpje gezien. Bonfireworks wil dat zelf naar buiten brengen. Heb geen idee wanneer ze dat doen, maar er zit niets anders op dan even wachten.

Als de link van danielmi bekijk dan zal ik wel in war zijn. Ik dacht dat Time rain meer de knetters aan het eind van een boeket zijn, maar misschien vergis ik me.
Dat laatste komt er in ieder geval niet in voor. Het is meer zoals de bovengenoemde link en niet als Crackling Meteors.

Deze valt mij nogal tegen. Veel te veel crackling. Vind de cake een beetje saai worden na een tijdje.

ik vindt het zo jammer dat die crackling die poenys zo vreselijk over stemt .
want kleuren zoals zee blauw of oranje verdwijnen in het niets :sad:
had dan voor blinkers gekozen of zo

bij mij doe al die filmpjes van bonfireworks nieuwe producten het niet... komt in beeld dat de video prive is...

Hier het zelfde, ik zag het vanmorgen ook in de chat voorbij komen. Dus we moeten gewoon nog even geduld hebben :-)

Bij mij ook niet,

Misschien dat Bonfireworks het er nog niet mee eens was dat ze zijn gepost? En dat ze daarom op prive zijn gezet?
Wel jammer want had graag een aantal potten nog een paar keer gezien. Komt wel weer. Ik weet niet of iemand van de crew daar meer over weet?
greetzzz

609.jpg

Afbeelding van deze cake :)

Back
Bovenaan