Dream Fireworks

moontan

VWC lid
Achter de schermen bij Dream Fireworks

logo_small.gif

Leuke bedrijfspresentatie:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

images

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke film inderdaad, bekend van hun DVD ter presentatie van hun bedrijf. Helaas is de film niet compleet op Youtube, de muziek loopt door, maar het beeld gaat op het laatst op zwart helaas.
Interessant om te zien, toch even een kijkje in de keuken van DF. :D

is idd een erg leuk filmpje.
ik heb de dvd van dreamfireworks vorigjaar gekregen van frits,
op de dvd zelf staan trouwens nog veel meer leuke dingen op.

*korte introductiefilm van dream fireworks
*diversen beeldfragmenten van mogelijke vuurwerk effecten.
*fimverslag van een professionele pyromusical
*filmverslag van een consumenten show
*fimverslag van een professionele vuurwerkshow

dsc00018800x600qd8.jpg

Heel gaaf stukje beeld dit:D
Zo zie je maar dat er toch wel behoorlijk veel komt kijken bij zo'n show en het niet even wat blokken/shells neerzetten is en afsteken maar.
Ik zou graag de DVD een keer willen zien!

Jammer inderdaad dat de You tube versie niet helemaal compleet is.

Verder wou ik nog mededelen dat deze dvd door Stef (Giron) is gemaakt in opdracht van Dream Fireworks. Ere wie ere toekomt.

Daarnaast vol lof voor Dream Fireworks dat zij met deze informatie naar buiten treden. Leuke informatie ook voor ons freaks.

:bye:

Ik heb deze DVD ook. hij is erg leuk! Ook deze presentatie staat erop. het geeft een zeer mooie beeld over het hoe men bij Dreamfireworks werkt!

Net dat hele filmpje bekeken. Echt gaaf om te zien... Vooral die steppenmodules ik dacht altijd dat het single shot kokers waren.
In dat kantoortje zie je trouwens iets grappig! 2 gele 3inch buizen die gebruikt worden als plantenbak:P hahah

Je zag trouwens wel veel jorge dozen!

Back
Bovenaan