Bjarne0406
VWC lid
Die is er al
Oeps, dat zie ik ook lekker op tijd, haha.
Dan zal ik maar is een bestelling gaan plaatsen. Voor die 12 euro kunnen deze ook niet ontbreken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die is er al
@Mania: Staan deze pijlen op zichzelf of is het familie/omlabeling bijvoorbeeld van de Speed Rockets ? - en de kruit inhoud is inderdaad 19 gram p.stk?
Btw, dat 2 halen 1 betalen en dan van 35 voor 17.50 wekt verwarring bij mij. Lees hier meerdere malen dat je er 2 pakketten krijgt voor 17.50 maar 100% duidelijk vind ik dat niet.
Dat is de gedachte achter 1+1 gratis/ 2 halen 1 betalen. 2 pakketten kosten normaal 35, nu dus 17,50, want je krijgt een pakket gratis.
Het kruitgewicht 380 gram geldt dus ook voor 2 pakketten. 380 gram gedeeld door 2 pakketten = 190 gram per pakket.
Je hebt 10 pijlen in een pakket, dus 190 gram gedeeld door 10 pijlen = 19 gram per pijl!
Moeilijker kan ik het helaas niet maken.
Dat is de gedachte achter 1+1 gratis/ 2 halen 1 betalen. 2 pakketten kosten normaal 35, nu dus 17,50, want je krijgt een pakket gratis.
Het kruitgewicht 380 gram geldt dus ook voor 2 pakketten. 380 gram gedeeld door 2 pakketten = 190 gram per pakket.
Je hebt 10 pijlen in een pakket, dus 190 gram gedeeld door 10 pijlen = 19 gram per pijl!
Moeilijker kan ik het helaas niet maken.
Precies dus 1 pakket voor 17.50 en geen 2 nou dan sla ik het even over.
Kom op hoe moeiljk kan het zijn. Het staat toch duidelijk op de site van VWMania plus als je de pijlen in de winkelwagen legt zie je het heel duidelijk.Precies dus 1 pakket voor 17.50 en geen 2 nou dan sla ik het even over.
Die 380 gram zal niet kloppen hoor. Zijn erg kleine pijltjes en met een bruto gewicht van 300 gram gaat het toch ergens mis!![]()
Het is toch 17.50 per zak, en niet per 2?
Het is een 2 = 1 actie. Je krijgt dus 2 zakken Dragstar Rockets voor EUR 17,50 en nu tijdens de Freak-actie gaat daar de korting nog vanaf. Daar krijg je dus 20 pijlen voor...![]()
Is dit geen omlabeling van de Speed Rockets van Rubro?
Die hebben namelijk ook 19 gram per stuk en kosten ongeveer hetzelfde (5 euro voor 5).
Kleine pijltjes kunnen best wel eens toppertjes zijn. Minder stijgkracht en toch goede effecten
Jammer dat hier nog steeds geen filmpjes van zijn! Ben toch wel benieuwd.