Dragstar Rockets [Vuurpijl Ass.]

@Mania: Staan deze pijlen op zichzelf of is het familie/omlabeling bijvoorbeeld van de Speed Rockets ? - en de kruit inhoud is inderdaad 19 gram p.stk?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Kleine pijlen van rond de 20 gram zijn me altijd prima bevallen. Alleen niet wanneer ze geen bovenkop hebben.

Btw, dat 2 halen 1 betalen en dan van 35 voor 17.50 wekt verwarring bij mij. Lees hier meerdere malen dat je er 2 pakketten krijgt voor 17.50 maar 100% duidelijk vind ik dat niet.

Btw, dat 2 halen 1 betalen en dan van 35 voor 17.50 wekt verwarring bij mij. Lees hier meerdere malen dat je er 2 pakketten krijgt voor 17.50 maar 100% duidelijk vind ik dat niet.

Dat is de gedachte achter 1+1 gratis/ 2 halen 1 betalen. 2 pakketten kosten normaal 35, nu dus 17,50, want je krijgt een pakket gratis.

Het kruitgewicht 380 gram geldt dus ook voor 2 pakketten. 380 gram gedeeld door 2 pakketten = 190 gram per pakket.
Je hebt 10 pijlen in een pakket, dus 190 gram gedeeld door 10 pijlen = 19 gram per pijl!

Moeilijker kan ik het helaas niet maken.

Dat is de gedachte achter 1+1 gratis/ 2 halen 1 betalen. 2 pakketten kosten normaal 35, nu dus 17,50, want je krijgt een pakket gratis.

Het kruitgewicht 380 gram geldt dus ook voor 2 pakketten. 380 gram gedeeld door 2 pakketten = 190 gram per pakket.
Je hebt 10 pijlen in een pakket, dus 190 gram gedeeld door 10 pijlen = 19 gram per pijl!

En dan de freakkorting van dit moment niet vergeten, dus dan kom je op € 12,25 uit :)

Precies dus 1 pakket voor 17.50 en geen 2 nou dan sla ik het even over.

Precies dus 1 pakket voor 17.50 en geen 2 nou dan sla ik het even over.
Kom op hoe moeiljk kan het zijn. Het staat toch duidelijk op de site van VWMania plus als je de pijlen in de winkelwagen legt zie je het heel duidelijk.

[netiquette=off]
DE PRIJS IS DUS € 17,50 VOOR 2 PAKKETTEN EN DUS 20 PIJLEN.
[netiquette=oN]

Daarnaast krijg je met de freakactie uiteraard nog 30% korting en kom je dus uit op € 12,25. Dit is inmiddels al zo vaak gezegd dat dit echt mijn laatste poging is. Als je ze nu nog wilt laten liggen, prima maar hou asjeblieft op met onrust/verwarring zaaien.

Die 380 gram zal niet kloppen hoor. Zijn erg kleine pijltjes en met een bruto gewicht van 300 gram gaat het toch ergens mis! :)

Thanks voor het melden! Hier is inderdaad iets niet goed gegaan. We stonden er zelf ook even van te kijken want de productdetails zetten wij 1-op-1 over vanuit productdatasheets die in China worden opgesteld. Daarom duurde het even voordat wijzelf ook duidelijkheid hadden vanuit China. Het kruitgewicht klopt inderdaad niet en is voor de 2 zakken samen. We zullen dit aanpassen in onze systemen waarna het ook op de website automatisch veranderd wordt. Excuses daarvoor!

Het is toch 17.50 per zak, en niet per 2?

We hebben alleen Matii zijn vraag even ingeplakt en laten alle andere reacties die daarna kwamen maar even gaan... :wink:

Het is een 2 = 1 actie. Je krijgt dus 2 zakken Dragstar Rockets voor EUR 17,50 en nu tijdens de Freak-actie gaat daar de korting nog vanaf. Daar krijg je dus 20 pijlen voor... :thumbup:

Voor de prijs kon ik ze niet laten liggen. Ben benieuwd of het kleine toppertjes of floppertjes zijn

Is dit geen omlabeling van de Speed Rockets van Rubro?
Die hebben namelijk ook 19 gram per stuk en kosten ongeveer hetzelfde (5 euro voor 5).

Kleine pijltjes kunnen best wel eens toppertjes zijn. Minder stijgkracht en toch goede effecten

Back
Bovenaan