Dragon Darkness

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6055
Artikelnaam: Dragon Darkness
Bruto Gewicht: 11 kg
Netto Kruitgewicht: 1785,6 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Goud en zilver staan centraal in de Dragon Darkness, ondersteund met felle crackling en blinkers maken deze compoundbox tot een ware Vuurwerktopper! Totaal 2KG kruit en een overweldigende crackling finale!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €174,99

dragon darkness.PNG

Laatst bewerkt:
Nul reacties op deze box... Best een mooie box met mooie kleuren, maar net iets te traag naar mijn smaak. En die prijs...koekoek...:bonk:

Prijs/ duurtijd verhouding is wel goed, effecten ogen wat klein en mager op de film en het tempo is ook niet helemaal lekker.

Een box voor 170€ zou in mijn ogen net wat agressiever mogen. Dit is natuurlijk mijn mening.
Voor de consument is dit dan wel weer leuk, lange brandduur waardoor je met 2/3 boxen totaal een goed 12uur moment met het gezin kan hebben.

Prijs/ duurtijd verhouding is wel goed, effecten ogen wat klein en mager op de film en het tempo is ook niet helemaal lekker.

Een box voor 170€ zou in mijn ogen net wat agressiever mogen. Dit is natuurlijk mijn mening.
Voor de consument is dit dan wel weer leuk, lange brandduur waardoor je met 2/3 boxen totaal een goed 12uur moment met het gezin kan hebben.

Dat is waar idd. Als gewone vuurwerkliefhebber heb je een mooie doos om 12 uur.

Hm....ik vond er niet zo veel aan. De boeketten waren redelijk doorsnee, naar mijn mening. Niet slecht, maar ik vond het nergens in uitblinken. Ja, de tijdsduur wellicht. Maar dit maakte voor 175 euro echt geen goed indruk op mij.

Back
Bovenaan