Dragon Box [Compound]

Variant op de Infinity Green van de Fireworks Specials?
Jammer, de Dragon Boxen waren juist bekend om hun diversiteit aan effecten en kleuren.
Nu is het goud en groen in verschillende uitvoeringen.

Nee, dit wordt m niet helaas.
Groen is wel een mooie kleur maar had er toch net wat anders van verwacht zoals de eerdere DBoxen

Bohhh wat valt deze zwaar tegen. Bij gebrek aan inspiratie hadden ze nog beter de beste cakes van Dragon 1,2 en 3 kunnen combineren. Blij dat ik deze niet heb besteld

Bohhh wat valt deze zwaar tegen. Bij gebrek aan inspiratie hadden ze nog beter de beste cakes van Dragon 1,2 en 3 kunnen combineren. Blij dat ik deze niet heb besteld

Ik dacht juist dat dat ook de bedoeling was? Tenminste dat stond in de omschrijving...

Deze box heeft een redeljk lange tijdsduur waardoor die snel eentonig wordt. Het is te veel van hetzelfde.

Was even langs een maatje die aan het werk was in een winkel,
Die zag me naar deze box staren, en begonnen over de oude Dragon boxen, dat die best oke waren.
Voor een scherp prijsje mee gekregen, ben benieuwd.

Nee, dit wordt m niet helaas.
Groen is wel een mooie kleur maar had er toch net wat anders van verwacht zoals de eerdere DBoxen

Vond m in het begin maar niks, had zelf de gorgeous blue besteld maar die was niet leverbaar en dus deze gehad. Heel verdrietig ben ik er niet meer om, we gaan het wel zien.

Ik zal proberen een film te maken
Doosje zelf ziet er prima uit en netjes afgewerkt

Deze dus als vervanger gehad voor de gorgeous blue en na het zien van die straatfilms ben ik tevreden met deze box. Burst was goed in orde voor een 25mm zonder kooi enkel cake 2 vond ik wat mager gevuld.

Niet heel veel variatie maar zeker een goede box in de vooravond!

Back
Bovenaan