Dragon Box 1

Ik vond de 1 heel erg goed,het juiste tempo,de goede afwisseling van tempo,mooie effecten,vooral het goud van de laatste cake heerlijk! Bleef lang hangen. Had alledrie de dragonboxen,de overige vond ik ook wel goed,maar nr.1 sprong er wel bovenuit

wel apart zie vooral de derde cake van de straat en dan zo weinig kritiek? ,
cake 1 goed,
cake 2 minder ,
cake 3 gewoon teleurstellend zeker in verhouding met 1 en 4, iedere andere leverancier zou men afbranden en vol staan met commentaar en nu alles stil :bonk:
cake 4 is dan wel prima.

wel apart zie vooral de derde cake van de straat en dan zo weinig kritiek? ,
cake 1 goed,
cake 2 minder ,
cake 3 gewoon teleurstellend zeker in verhouding met 1 en 4, iedere andere leverancier zou men afbranden en vol staan met commentaar en nu alles stil :bonk:
cake 4 is dan wel prima.

Inderdaad cake 1 en 4 ziet er goed uit en cake 2 en 3 vind ik maar matig. Op zich is het effect (ghost) mooi, maar het wordt wat saai.
Maar voor de freakprijs van €75-80 prima prijs en zeker een aanrader!

moeilijk.... de laatste cake was werkelijk geweldig. wat mij betreft hadden ze de hele cake dit effect mogen doen.

ehelaas vond ik de eerste drie cakes wat tegenvallen, en met name dat bee-effect (of hoe je die weg-dansende-dingen ook noemt) was eigenlijk niet te zien.

maar al met al zeker de moeite waard...

Lekker geweld hoor zo. Top boxen voor een scherpe prijs. Mooi divers en goeie burst! Welke Dragon Box heb jij wel eens geschoten? En welke vinden jullie t mooiste?

Lekker geweld hoor zo. Top boxen voor een scherpe prijs. Mooi divers en goeie burst! Welke Dragon Box heb jij wel eens geschoten? En welke vinden jullie t mooiste?

Paar jaar geleden heb ik deze (Dragon Box 1) geschoten.
Nadat ik ze allerdrie had gezien, vond ik (en vind ik nog steeds) deze toch het mooiste uitpakken qua kleuren en effecten..

Ik had de hele serie. Mooie uitwerkingen, lekkere burstknallen en mooie boxen qua formaat voor in de auto. Als ik deze serie volgend jaar weer kan bemachtigen, ga ik het zeker doen.

Back
Bovenaan