Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Update: Shop is weer open en ze staan er nog voor EUR 10 p/s mochten er nog liefhebbers zijn.Het zal wellicht wat te westelijk zijn voor je, maar heb vorig jaar in Wervershoof bij een kleine zaak nog 5 Royal Glitter Wheels van Broekhoff opgehaald. Wellicht een optie als je evt toch richting N-H komt...zijn erg schaars geworden helaas.
Fijn prijsje ook! 5,95 p.s. Netjes. Mooi samen met de Orchestra Fountain ergens meepakken. Beetje jammer dat er bij mij geen dealer naast de deur zit :(Staat inmiddels ook op vuurwerktoppers!
Ik ben er blij mee. Pure nostalgie. 1 gekocht en 1 gratis gekregen van de beste verkoper![]()
Jaloers…
VuurwerktoppersJongens, mijn vuurwerktotaal dealer had ze niet binnen gekregen... Iemand de goude tip welke leverancier ze wel op voorrad heeft. Anders nooit meer draaizonnen.
Ik had Shning Paradise gekocht en niet ontvangenShining Paradise is dit jaar nieuw en bij de meeste Broekhoff/Magnum dealers wel verkrijgbaar.
Royal Glitter Wheel js van Broekhoff maar al hele oude uitloop en had ik nog liggen. Idem voor de Wheels of Fortune, dook afgelopen jaren nog wel eens op, ook al oud spul.