Dozen met zwaar vuurwerk ontploffen in Zwolle

Tja, dus dat bij andre hazes was maar dom? Ik vind dat ieder zo zijn eigen manier heeft van iets afsluiten. Ik zou er ook om vragen of er wat afgestoken word als afsluiter van mij. Laat die vader nou net zo denken voor het kindje wie dus overleden is.

dat snap ik, ieder zijn eigen ding. maar vond het een beetje vreemd als iemand wordt begraven er vuurwerk word afgestoken, het is maar net hoe je het bekijkt

dat snap ik, ieder zijn eigen ding. maar vond het een beetje vreemd als iemand wordt begraven er vuurwerk word afgestoken, het is maar net hoe je het bekijkt

Ja dat is voor ieder persoonlijk. Voor de een kan het een feest zijn dat er 1 dood is en voor een ander niet.

Nee, zonder grapjes. Eerbetoon is ook een soort van feest. Er zijn mensen die drinken op iemands graf. En de ander schiet vuurwerk. Ik denk dat vele VWCers best een vuurwerkshow op hun graf willen hebben

Maargoed, de daders zijn weg dus we weten niet precies waarom dit gedaan is

Ja dat is voor ieder persoonlijk. Voor de een kan het een feest zijn dat er 1 dood is en voor een ander niet.

Nee, zonder grapjes. Eerbetoon is ook een soort van feest. Er zijn mensen die drinken op iemands graf. En de ander schiet vuurwerk. Ik denk dat vele VWCers best een vuurwerkshow op hun graf willen hebben

Maargoed, de daders zijn weg dus we weten niet precies waarom dit gedaan is

Ik kan maar een ding zeggen karol amen.

Back
Bovenaan