Double Whammy [Compound]

Leuk doosje, met nadruk op "gewoon leuk", niets spectaculairs, effecten vind ik te klein, deze moet het dan ook echt hebben van de salvo's en van de crossettes. Vorig jaar presteerde deze heel slecht, samen met nog enkele bakjes. Nu, op deze demo presteert het wellicht zoals het moet, echter nog steeds voor mij onder de maat, i.c.m. de prijs zou ik 'm niet kopen, voor 50,- euro zou ik wel over de streep getrokken kunnen worden. Hoe dan ook, dit is duidelijk iets om in de vooravond af te steken.

Laatst bewerkt:
Vind het nog steeds erg slap en ietwat rommelig. Ook de crossettes kunnen de flinke prijs niet rechtvaardigen. Dat ie kooiloos is, is wat mij betreft ook geen goed excuus meer nu we steeds meer producten zonder kooi zien die stukken beter presteren dan dit.

Hij is wel duidelijk verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Dat verbaasde mij eigenlijk wel.
Nou ja, misschien moet ik zeggen dat ie minder slecht is geworden. Ik vind 'm nog steeds ondermaats. De eerste helft is zelf best wel zwak, maar de tweede helft is ie wel OK. Nog steeds geen aanrader, maar niet langer dat waardeloze ding van vorig jaar.

Hij is wel duidelijk verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Dat verbaasde mij eigenlijk wel.
Nou ja, misschien moet ik zeggen dat ie minder slecht is geworden. Ik vind 'm nog steeds ondermaats. De eerste helft is zelf best wel zwak, maar de tweede helft is ie wel OK. Nog steeds geen aanrader, maar niet langer dat waardeloze ding van vorig jaar.

Minder slecht is denk de beste beschrijving ja. Het blijft slappe hap.

Ik blijf de effectsoorten en opbouw erg leuk vinden. Jammer dat het slappe hap is. Heb de mijne nog staan van vorig jaar en hoop dat de weersvoorspelling van weinig wind een beetje uit gaan komen. Dan gaat deze mooi de lucht in.

Deze in een opwelling besteld voordat ik het hele topic doorgebladerd had.. Mocht het de 2024 versie zijn dan ga ik hem een kans geven. De 2023 batch is wel echt dermate dramatisch dat ik die niet mee ga nemen:shocked:. Als ie wel de kofferbak in gaat dan zal ik kijken of ik hem op film kan krijgen.

Deze in een opwelling besteld voordat ik het hele topic doorgebladerd had.. Mocht het de 2024 versie zijn dan ga ik hem een kans geven. De 2023 batch is wel echt dermate dramatisch dat ik die niet mee ga nemen:shocked:. Als ie wel de kofferbak in gaat dan zal ik kijken of ik hem op film kan krijgen.
2023 versie was te nat bij binnenkomst vorig jaar, zal dit jaar beter presteren.

Dat is inderdaad vreemd. Er staat een sticker op met 2021. Dan heb ik geen idee uit welk jaar deze komt.

Edit: ben ook maar een amateurfreak. Ik weet niet waar de sticker op slaat. Op de doos zelf staat 2024 dus weet welke batch.

Laatst bewerkt:
Vond hem zelf ook nog wel te doen. Burst was matig maar met de shapes en salvo's was ie best leuk. Verwachtingen waren niet heel hoog maar zeker bij de crossettes toch wel van kunnen genieten. Zal filmpje binnenkort even online gooien.

Om het even in goed Nederlands te zeggen: you can't polish a turd. En dat blijkt maar weer. Een jaartje drogen deed hem wel iets en met je neus er bovenop staan helpt ook nog, maar echt goed wordt het niet. En toch blijf ik gecharmeerd van de opbouw. De kleur van de crossettes vond ik ook goed.

Back
Bovenaan