Ricanoam
VWC lid
Vanaf de crossette werd het leuk, daarvoor nog steeds een tegenvaller wat mij betreft.Leek de 2024 batch net in Pijnacker, die deed het stukken beter! Sierlijke bak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanaf de crossette werd het leuk, daarvoor nog steeds een tegenvaller wat mij betreft.Leek de 2024 batch net in Pijnacker, die deed het stukken beter! Sierlijke bak!
Minder slecht is denk de beste beschrijving ja. Het blijft slappe hap.Hij is wel duidelijk verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Dat verbaasde mij eigenlijk wel.
Nou ja, misschien moet ik zeggen dat ie minder slecht is geworden. Ik vind 'm nog steeds ondermaats. De eerste helft is zelf best wel zwak, maar de tweede helft is ie wel OK. Nog steeds geen aanrader, maar niet langer dat waardeloze ding van vorig jaar.
2023 versie was te nat bij binnenkomst vorig jaar, zal dit jaar beter presteren.Deze in een opwelling besteld voordat ik het hele topic doorgebladerd had.. Mocht het de 2024 versie zijn dan ga ik hem een kans geven. De 2023 batch is wel echt dermate dramatisch dat ik die niet mee ga nemen. Als ie wel de kofferbak in gaat dan zal ik kijken of ik hem op film kan krijgen.
Dat lijkt me wel gek want deze kwam pas op de markt in 2023.Ik heb er 1 uit 2021 is dat wat in vergelijking met andere jaren?