Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier zie ik nog een filmpje liggen van die van vorig jaar. Die is helaas vergelijkbaar met die van @Plintje. Mocht daar nog behoefte aan zijn dan gooi ik hem er gelijk op. Als je de kans hebt zeker kijken of je de batch van dit jaar mee kunt krijgen. Zo wel gewoon echt een leuke box.
Poeh, zo had ik hem ook wel in de straat willen hebben. Mooi doosje. Het doet mij wel een deugd om te zien dat Evo weer een beetje terug is op niveau. Ik vond die slecht presterende producten echt pijnlijk.
Poeh, zo had ik hem ook wel in de straat willen hebben. Mooi doosje. Het doet mij wel een deugd om te zien dat Evo weer een beetje terug is op niveau. Ik vond die slecht presterende producten echt pijnlijk.
Helemaal mee eens. Wij verkopen eigenlijk alleen maar weco in de winkel. Is toch wel een stuk lekkerder verkopen als je gewoon een breed assortiment kan aanbieden waarvan je weet dat de kwaliteit dik in orde is. Jammer dat het wellicht pas in het laatste jaar deze kwaliteit is (met kooiloze producten), maar extra mooi dat we er nu nog flink van kunnen genieten!