Double Trouble

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: SH001
Artikelnaam: Double Trouble
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: 20 schots multishot kometencake met glitterfinale die eindigt met een 200 schots ratelband.
Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: Volgt

SH001.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Wat een innovatie!
Gelukkig was de Colour Shooter nog niet in het assortiment van Beko opgenomen.
Oh wacht, ik krijg een belletje: ut schijnt dat Beko en Diamond uit dezelfde fabriek komen. Sssssst, niet doorvertellen...

Klopt. Beko word geimporteerd via Schuurmans Vuurwerk en dat komt allemaal uit de Vulcan fabiek. Same old story. Zelfde product dus. Zover ik weet het enige product dat is omgelabeld.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hey zo iets heb ik nog niet eerder gezien .
dit lijkt me echt een leuke cake om in het begin van 12 uur het spits af te bijten

vind het idee leuk maar is die ratelband niet een anticlimax na dat geweld in de lucht zeker als je weet hoe de nl matjes zijn. Misschien een idee voor de belgische markt.

vind het idee leuk maar is die ratelband niet een anticlimax na dat geweld in de lucht zeker als je weet hoe de nl matjes zijn. Misschien een idee voor de belgische markt.

nou dat denk ik niet .
want die matten uit be zijn toch wel ff iets te sterk denk ik :p

hoe bedoel je te sterk? lijkt mij wel leuk budgetpotje met een chain achtig matje er achteraan:D

dit is echt een leuk product. zeker nu het is opgenomen in de schuurmans collectie denk ik dat veel meer mensen dit producten kunnen kopen.

hoe bedoel je te sterk? lijkt mij wel leuk budgetpotje met een chain achtig matje er achteraan:D

wat ik daar mee bedoel ?
nou heel simpel .
als ik jou hoor praten over een chain achtig matje , dan zit er wel flash in jou matje verwerkt .
en zoals je weet is flash sas wel ff heel wat krachtiger dan zwart kruit .
ik denk zelf te sterk omdat de cake dan aan stukken wordt geknaldt door dat matje .
snap je nou wat ik bedoel ? :)

Toch wel een interessant product, en zeker niet veel voorkomend. Uitwerkingen (op bovenstaande film) enigszins wat matig, maar dat is dan mijn mening. Hopen dat de prijzen dan meevallen.
Helaas dat Schuurmans hier zins afgelopen jaar niet meer te verkrijgen is, zitten toch een paar nieuwkomers tussen die je zeker je aandacht trekken.

PS: deze is toch van Shogun?

hij staat op vuurwerk4all, als eenmalige verkoop actie voor 19.95 ! dus dit lijkt me al een ouder product?

hij staat op vuurwerk4all, als eenmalige verkoop actie voor 19.95 ! dus dit lijkt me al een ouder product?

Bij Vuurwerk4all kun je nu al het e.a. bestellen. Dit product hoort daar kennelijk bij. je moet het aan het eind pas afhalen he, dus het kan. Wat betreft de prijs, die beko kost ook 19,95. Niks geen actie dus eigenlijk.

Back
Bovenaan