Double Elements

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1830
Artikelnaam: Double Elements
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 294 gram
Aantal Schoten: 14 schots
Effectomschrijving: Houd je vast! Deze 14 schoten van het grootste kaliber zet de straat op de kop. Allemaal tegelijk? JA! Allemaal tegelijk…. WAUW!
Afmeting: 23,5 x 12,5 x 30,5 cm.
Tube diameter: 30 mm.
Kartoninhoud: 6/1
Kooi: ...
Tijdsduur: 7 sec.
Stijghoogte: 35 m.
Advies verkoopprijs: € 29,99
Winkel prijs: € 27,50
Online prijs: € 24,50

1830-Double-Elements-Crown-Collection-Vuurwerkexpert-Tubes.jpg

O.a te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Vuurwerkexpert.nl voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn de nodige producten die ik volgende week hoop te zien, en dit is er een van.
In potentie een product dat zorgt voor een totale wauw factor als eindsalvo van een showtje.

Een dubbele Mega Mine dus ... Als die voor een wat leuker prijsje dan €24.50 te krijgen is, dan pak ik er misschien wel eentje mee

Hier wil ik wel een kartonnetje van😜.
Bizar 14 van magnum is dezelfde volgens mij

Lekker! Afmetingen van dit "doosje" baart me dan weer zorgen, alles moest toch rechthoekig of vierkant zodat het niet kan omvallen? dit lijkt me weer risico op afkeur product..

Als ik bovenstaand filmpje op 7 seconden pauzeer tel ik echt maar 7 shots
Ik telde er 10 of 11 toen ik de video onlangs voor het eerst zag bij een bezoek van Magnum en heb dit dus toen meteen gevraagd. Op deze video hebben niet alle bombettes een even duidelijke tail en sommige zitten enigszins achter elkaar was toen de uitleg. Het zijn er echt 14 die tegelijk worden weggeramd zoals ook in de omschrijving staat. Superdik!

Ik telde er 10 of 11 toen ik de video onlangs voor het eerst zag bij een bezoek van Magnum en heb dit dus toen meteen gevraagd. Op deze video hebben niet alle bombettes een even duidelijke tail en sommige zitten enigszins achter elkaar was toen de uitleg. Het zijn er echt 14 die tegelijk worden weggeramd zoals ook in de omschrijving staat. Superdik!
je hoort zelfs maar max 7 bursts. Neemt niet weg dat het een super dikke cake is. ga hem toch maar overwegen met een crown dealer om de hoek

Back
Bovenaan