Double Deck Inferno *NIEUW 2020*

Mwoa, deze gaat weer van mijn lijst. Beetje saai, had meer in gezeten qua variatie en kleur.

Hier idem dito, vanaf het moment dat ie naar rood springt worden de salvo's wat mooier en lijkt ie toe te werken naar een dikke finale, maar een totale eind chaos blijft uit.

Vind hem persoonlijk heel eentonig. Leuk om mee te beginnen om 6 uur. Maar die laatste 10 seconden lijken eeeeuwen te duren door de eentonigheid.

Het valt me op dat er 2 rijen tegelijk gaan vanaf cake 2, dat kennen we nog niet met een chry crackling waaier. Maar voor 2 rijen tegelijk vind ik de boeketten wat karig eigenlijk..

Het valt me op dat er 2 rijen tegelijk gaan vanaf cake 2, dat kennen we nog niet met een chry crackling waaier. Maar voor 2 rijen tegelijk vind ik de boeketten wat karig eigenlijk..
Dat viel me ook op inderdaad, ik zie wel 2 tails maar eigenlijk lijkt het op maar 1 boeket als je kijkt naar een stand alone double deck cake. Wat dat betreft had ik een vollere lucht en meer chaos verwacht. Vindt hem ook niet echt top, in ieder geval geen meerwaarde tov de losse cakes.

Yep, scheef vooral ipv rond, weinig spreiding. Je zou met dubbele shots een veel vollere lucht verwachten. Magoe, het is ook maar 11gr p/s ofzo incl mine, dus wat mag je verwachten.

Back
Bovenaan