Dortmund 11-08-2007

moontan

VWC lid
Raadpleeg ook onze kalender voor deze show:

Zondag 11 augustus a.s. Lichterfeest in Dortmund
Met een grote vuurwerkshow (Pyromusical) door PYRO-ART

Zie onderstaand Duits bericht van de website van PYRO-ART

Lichterfest im Westfalenpark", Dortmund - großes Musifeuerwerk von Hans-Georg Kehse / PYRO-ART

11.08.2007

Am Sonnabend, den 11.08.2007, veranstaltet die Stadt Dortmund wieder das traditionelle „Lichterfest“ im Westfalenpark, das größte Fest für die ganze Familie im Ruhrgebiet. Auch in diesem Jahr werden ca. 70.000 Gäste erwartet.

Als krönenden Höhepunkt des Abends inszeniert Hans-Georg Kehse ein großes Musikfeuerwerk zu bekannten Filmmusiken von John Williams: „Saving Private Ryan“, „Supermann“ und das speziell für die Multimedia-Show im Epcot-Center von Disney in Florida komponierten Musikstück „Illuminations“ bilden die optimale Basis für aufwendig choreografierte pyrotechnische Bilder am nächtlichen Himmel.
Produktion: PYRO-ART
PyroDesign: Hans-Georg Kehse
Projektleitung: Stefan Haupt
Produktionsleitung: Wilfried Kulick
Programmierung: Stefan Haupt und David Weimer
Zündtechnik

Zo die foto's zien er erg mooi uit.Ben jij er zelf ook bij geweest Moontan?
Weet je wanneer de film online komt?

Zo die foto's zien er erg mooi uit.Ben jij er zelf ook bij geweest Moontan?
Weet je wanneer de film online komt?

Neen, ik ben er niet geweest. Pyro Art zal zo snel mogelijk de film op hun website on line zetten. Zodra de fim er is zal ik de linkverwijzing hier neerzetten.
De Duitsers zijn trouwens zeer lyrisch over deze show. Dus ik ben erg benieuwd.
De foto,s beloven vast veel.
:bye:

Zo, ben zeer benieuwd naar deze show zeg, ongelooflijk mooie foto's, bedankt voor het posten!
Prachtige opzet zo te zien, maar de kleuren op de foto's ben ik helemaal weg van, hopelijk is dit op film net zo mooi! :D

Hier nog 2 nieuwsberichten:
http://www.pyroart.de/pressespiegel/presse2007-08-Dortmund/index.htm

eve07-08-11-Dortmund-IMG_2920-1.jpg

eve07-08-11-Dortmund-IMG_2920-12.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een ontzettend mooie show is dit zeg, de mensen die deze show hebben bezocht hebben zeker een spectaculere show gezien.
Het vuurwerk wat er te zien is vind ik van erg goede kwaliteit,echt supper.

Bedankt voor het posten van de filmpjes Moontan.

Back
Bovenaan