Dordrecht 30-04

kruitstress

VWC lid
plaats : Dordrecht
provincie : Zuid-Holland
wie : Dream Firworks
wat: Koninginnevuurwerk
Locatie : Drie rivierenpunt (Voor de Dordtenaren: Groothoofd, voor de Zwijndrechters het Noorpark)
Max Kaliber: 4"
tijd :22:30 uur

Meestal best een mooie show, de moeite waard om te komen;)

Laatst bewerkt:
Wie er schieten kan ik niet zeker zeggen, heel waarschijnlijk dreamfireworks en anders Katan, deze had de laatste show nog geschoten volgens mij, maar dan met dord monumenteel in september, locatie was precies hetzelfde.
Max kaliber was altijd 4 inch, geloof dat er afgelopen jaar voor het eerst met 5" was geschoten met de monumenteel show.
(m.a.w. de locatie laat het blijkbaar wel toe)

Laatst bewerkt:
ich bin darbei , :) , vorig jaar meegemaakt van de zwijndrecht kant bij lantaarnpaal 26 ofsow :P , maar daar sta je prima , ( ook iets dichterbij volgens mij ) .

dus ik ben daar te vinden :)

Max kaliber was altijd 4 inch, geloof dat er afgelopen jaar voor het eerst met 5" was geschoten met de monumenteel show.
(m.a.w. de locatie laat het blijkbaar wel toe)

weet je dit zeker? volgens mij mag 5" namelijk niet eens in nederland worden opgeslagen ;)

Wat heeft opslag van shells te maken met het afschieten van shells? Dat het niet in Nederland mag worden opgeslagen betekent gewoon dat het in bv. Duitsland wordt opgeslagen.

weet je dit zeker? volgens mij mag 5" namelijk niet eens in nederland worden opgeslagen ;)

altijd leuk als er reacties gepost worden die kant noch wal slaan. Er wordt überhaupt geen of amper professioneel vuurwerk opgeslagen in Nederland. Dus waar jij deze onzin vandaan getoverd hebt is mij een raadsel.

Het overgrote deel van al het professioneel vuurwerk wat in Nederland wordt afgeschoten wordt opgeslagen in Duitsland.

en om terug te komen op de dordrecht monumentaal show ( geschoten door katan ) , daar was aant begin ook nog een aantal zink 901 en 902 te bewonderen :) , hopelijk worden we weer verrast door de schieters .

Hopelijk dit jaar wat minder dezelfde kleurtjes en bommen achter elkaar, wat meer variatie zou men wel kunnen waarderen denk ik.

Ik ga ook wel ff kijken waarschijnlijk.

show word deze keer niet door katan maar dream fireworks geschoten ,

zeer waarschijnlijk betekend dit ook dat het max. kaliber 4'' gaat worden .

dit heb ik te horen gekregen uit betrouwbare bron .

Groets

Gunner1001

Gaat hier nog iemand heen vanavond? Ik ben er bij met jwtjuh en m'n vader. We weten alleen nog niet zeker aan welke kant we gaan staan (Zwijndrecht of Dordrecht). Tips zijn welkom. :D

als je na afloop nog wat wil drinken ffies , dan moet je aan de dordrecht kant staan , wil je een toffe show beleven zonder mega drukte om je heen ? , dan moet je aan de zwijndrecht kant staan :) , op een gegeven moment heb je een flauwe bocht langs de kade , ( noordpark ) en daar zullen menig freaks te vinden zijn .

Groetjes

Gunner1001

Man man man, mooie show ! En die finale, helemaal goed.

Misschien om te onthouden voor volgend jaar :D

Was een supermooie show, samen geweest met Setjuh en zijn vader.
Ik ben nog wat freaks tegengekomen daar, onder andere sisser :)
Hele mooie gouden finale, kortom: een show waar ik volgend jaar weer naartoe wil :D

Back
Bovenaan